loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 34 چهارشنبه 03 اسفند 1401 نظرات (0)

لابیاپلاستی که گاهی اوقات به عنوان لابیوپلاستی نوشته می شود، یک روش جراحی است که برای از بین بردن بافت اضافی لب طراحی شده است. واژن توسط دو دسته از بافت های محافظ، لابیا بزرگ و لابیا مینور احاطه شده است. اگرچه آناتومی زنانه اشکال و رنگ‌های مختلفی دارد، اما برخی از زنان پوست اضافی لب را از نظر زیبایی غیر جذاب می‌دانند و برخی از زنان در حین رابطه جنسی یا ورزش در نتیجه پوست اضافی لب، ناراحتی فیزیکی را تجربه می‌کنند. بدون توجه به نگرانی های شما، دکتر گلدبرگ می تواند به شما کمک کند تا راه حلی بیابید که باعث می شود در بدن خود احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشید.

برای آشنایی با بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران اینجا کلیک کنید.



لابیاپلاستی بسته به هدف عمل و نیازها و اهداف فردی بیمار می تواند به مزایای زیادی دست یابد. به طور کلی، لابیاپلاستی می تواند:

     کاهش پوست اضافی لب
     برای داشتن ظاهری جذاب تر، فرج را تغییر شکل دهید
     ناراحتی و اصطکاک ناشی از بافت اضافی یا شل را به حداقل برسانید
     با از بین بردن پوست اضافی اطراف کلاهک کلیتورال، رضایت جنسی را افزایش دهید
     افزایش اعتماد به نفس

بسیاری از خانم ها بعد از لابیاپلاستی احساس راحتی بیشتری در پوشیدن لباس های متناسب مانند لباس های ورزشی و شنا دارند. آنها همچنین بهبود اعتماد به نفس در موقعیت های صمیمی را گزارش می دهند. دلایل در نظر گرفتن لابیاپلاستی منحصر به فرد و شخصی است و ما به تصمیم هر خانم احترام می گذاریم.
روش لابیاپلاستی چگونه است؟

چندین تکنیک را می توان برای برداشتن بافت اضافی و ایجاد ظاهری صاف تر و فشرده تر به فرج استفاده کرد، از جمله "گوه" و پیرایش. دکتر گلدبرگ ویژگی های شما را ارزیابی می کند، نگرانی ها و اهداف شما را مورد بحث قرار می دهد و یک برنامه درمانی شخصی ایجاد می کند. در طول عمل، برای راحتی راحت و بی حس خواهید شد. عمل جراحی معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد و شما باید بتوانید در همان روز عمل به خانه برگردید.
بهبودی از لابیاپلاستی چقدر است؟

آسایش و نتایج شما بالاترین اولویت ما هستند و ما تمام تلاش خود را برای افزایش تجربه شما از ابتدا تا انتها به کار خواهیم بست. به زودی پس از اتمام عمل، باید بتوانید به خانه بازگردید، جایی که شما را تشویق به استراحت و بهبودی می کند. اکثر بیماران می توانند در عرض چند روز تا یک هفته به سر کار و فعالیت عادی خود بازگردند، اگرچه باید زمان نشستن خود را برای نتایج مطلوب محدود کنید. مقداری تورم، کبودی و ناراحتی خفیف قابل انتظار است و ما برای مدیریت درد شما دارویی ارائه خواهیم داد. بخیه های قابل حل معمولاً گذاشته می شوند، بنابراین نباید نگران برداشتن بخیه باشید. همچنین باید به مدت شش هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.
آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

در حالی که ناحیه واژن بسیار حساس است، اکثر بیماران پس از لابیاپلاستی کمترین درد را تجربه می کنند. ما برای به حداقل رساندن ناراحتی از یک بی حس کننده با ماندگاری طولانی مدت استفاده می کنیم و برای کنترل هرگونه تحریک باقیمانده داروی ضد درد خوراکی ارائه می دهیم. اجتناب از نشستن طولانی مدت نیز می تواند به کاهش درد در حین بهبود کمک کند. ما پیشرفت شما را در حین بهبودی زیر نظر خواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم که نتایج شما طبق پیش بینی پیشرفت می کند. اگر سوالی دارید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. لطفا با هر گونه نگرانی با ما تماس بگیرید.
هزینه لابیاپلاستی در منطقه نیویورک چقدر است؟

هر طرح درمانی برای بهینه سازی نتیجه سفارشی شده است و بنابراین قیمت لابیاپلاستی می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. ما برنامه شما را در طول مشاوره اولیه، از جمله بحث در مورد هزینه تخمینی عمل شما، بررسی خواهیم کرد. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، میانگین هزینه لابیاپلاستی در سال 2016، 2730 دلار بوده است. این عدد فقط شامل حق الزحمه جراح می شود و هزینه های بیمارستان یا بیهوشی را در بر نمی گیرد. لابیاپلاستی معمولاً یک روش ساده است و می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی در مطب انجام شود، که معمولاً در مطب ما حدود 5000 دلار هزینه دارد. در صورت نیاز به بیهوشی عمومی، هزینه آن نزدیک به 6000 دلار است. اگر علاقه مند به در نظر گرفتن یک طرح پرداخت هستید، ما با تعدادی از وام دهندگان پزشکی معتبر کار می کنیم که به متقاضیان واجد شرایط کمک مالی جراحی پلاستیک ارائه می دهند. تیم پزشکی ما می تواند در اولین ویزیت شما اطلاعات بیشتری را ارائه دهد.

ناراحتی زنانه شما را آزار می دهد؟ ما می توانیم کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی و مزایای آن، با تیم پزشکی محتاط و دلسوز ما صحبت کنید.

 
برای خواندن مطالب بیشتر به این سایت مراجعه کنید:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 959
  • بازدید سال : 3,504
  • بازدید کلی : 8,199