loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 15 شنبه 19 خرداد 1403 نظرات (0)
پیوند چربی به لابیا بزرگ 

مانند سایر قسمت‌های بدن، لابیا ماژورا (لب‌های خارجی واژن) به مرور زمان پیر می‌شود و می‌تواند چین و چروک و تخلیه شود. افزایش سن، زایمان، یائسگی و حتی کاهش وزن می تواند به از دست دادن بافت چربی و قابلیت ارتجاعی لابیا کمک کند. از آنجایی که لابیا بزرگ حجم خود را از دست می دهد، در محافظت از اصطکاک و ضربه که در هنگام مقاربت در درد ایجاد می شود، کارایی کمتری دارد. علاوه بر این، لابیا مینور (لب های داخلی واژن) ممکن است بیشتر قابل توجه باشد و ظاهری ایجاد کند که برخی از زنان آن را نامطلوب می دانند.

پف کردن لب با استفاده از پیوند چربی می‌تواند ظاهر و عملکرد لابیا بزرگ را بازیابی کند. در این روش کم تهاجمی، سلول‌های چربی از قسمت داخلی ران، باسن یا شکم جمع‌آوری می‌شوند و سپس به لابیا بزرگ تزریق می‌شوند تا این ناحیه جوان‌سازی و حجیم شود.

با پف کردن لب چه انتظاری می توان داشت؟

لیپوساکشن تحت بیهوشی عمومی یا موضعی برای برداشت چربی انجام می شود. هنگامی که چربی استخراج شد، سپس قبل از تزریق به لابیا ماژور خالص می شود. شما می توانید بلافاصله پس از عمل به خانه برگردید و بسته به میزان چربی منتقل شده، انتظار 1-6 هفته زمان بهبودی را دارید.

فواید جوانسازی واژن از طریق پف کردن لب چیست؟
  • نتایج طبیعی تری ایجاد می کند.
  • این یک رویکرد کاملاً طبیعی است که از چربی بدن شما استفاده می کند - برخلاف تزریق فیلر که ممکن است بدن شما آن را رد کند.
  • اثرات طولانی تر از تزریق فیلر باقی می ماند.
  • حداقل زمان خرابی و فرآیند بازیابی
محدثه بازدید : 11 چهارشنبه 16 خرداد 1403 نظرات (0)

 

 
 

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

زیبایی و رفع مشکلات ظاهری ناحیه تناسلی، یکی از مسائلی است که برای زنان اهمیت زیادی دارد. به طور کلی، زنان ممکن است با مشکلات مختلفی مانند تغییر رنگ، شل شدگی واژن، چین و چروک، کاهش لذت جنسی و یا گشادی واژن روبرو شوند. در صورتی که نمی‌دانید حجم بخشیدن به واژن می‌تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد یا خیر، پیشنهاد می‌کنیم از روش تزریق ژل استفاده کنید. ژل‌هایی که برای تزریق به واژن در دسترس است حاوی هیالورونیک اسید هستند که ماندگاری آنها موقتی است و بین ۶ تا ۱۲ ماه باقی می‌ماند. در برخی موارد ممکن است با توجه به نوع ژل تزریق شده، ماندگاری بیشتری داشته باشند.

مزایای تزریق ژل به واژن عبارتند از:

  • نتایج آن به صورت موقتی باقی می‌مانند و در صورتی که از نتایج راضی نباشید پس از چند ماه به حالت اولیه باز می‌گردد.
  • تزریق ژل بسیار سریع و آسان است و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. پس از بی‌حسی موضعی، تزریق ژل به قسمت‌های مورد نیاز تزریق می‌شود و بلافاصله می‌توانید به منزل بازگردید و به فعالیت‌های روزمره‌ی خود ادامه دهید.
  • هزینه‌ی تزریق ژل نسبت به تزریق چربی بسیار کمتر است. بنابراین در صورت نیاز می‌توانید پس از چند ماه دوباره تزریق ژل را انجام دهید.

بررسی تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن کمی به روش تزریق ژل به واژن شبیه است؛ اما تفاوت مهم این دور روش این است که در این تکنیک از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود.

مراحل تزریق چربی به واژن بدین صورت است:

  • استخراج چربی

در این مرحله چربی از قسمت‌هایی از بدن که دارای چربی اضافه هستند، به عنوان مثال شکم، باسن و یا ران خارج می‌شود. خارج سازی چربی با روش لیپوساکشن و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

  • آماده سازی چربی

چربی خارج شده در طی مراحلی خالص سازی می‌شود تا برای تزریق آماده باشد.

  • تزریق چربی

پس از آماده شدن چربی، ابتدا واژن با بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌شود و سپس چربی به قسمت‌های مورد نیاز تزریق می‌شود.

مقداری از چربی تزریق شده پس از چند هفته از بین می‌رود اما بخش اعظم آن برای همیشه در ناحیه‌ی تزریق شده باقی می‌ماند. در صورت نیاز ممکن است به یک جلسه‌ی اضافی جهت تزریق مجدد چربی نیاز داشته باشید تا حجم از دست رفته جبران شود.

 
 

مزایای تزریق چربی به واژن

  • برخلاف تزریق ژل، هیچ گونه واکنش آلرژیکی پس از تزریق واژن نخواهید داشت زیر ماده‌ی تزریقی از بدن خود فرد تهیه شده است. اما تزریق ژل به واژن در برخی از افراد ممکن است با واکنش‌های آلرژیک و ناخواسته همراه باشد.
  • تزریق چربی یک روش درمان پایدار و همیشگی است. پس از تزریق چربی مقداری از آنها طی چند هفته‌ی آینده از بین می‌روند اما سلول‌های چربی باقی مانده تقریباُ برای همیشه در بافت واژن باقی می‌مانند و نتایج پس از یک بار تزریق چربی برای همیشه ماندگار است. (در صورتی که کاهش وزن شدید داشته باشید ممکن است مقداری از چربی تزریق شده به واژن نیز طی فرآیند کاهش وزن از بین برود)

مقایسه‌ی تزریق ژل و چربی به واژن

  • همان طور که اشاره شد تزریق چربی روشی است که نتایج پایداری دارد بنابراین برای افرادی که هنوز نسبت به نتایج اطلاعی ندارند و یا برای تزریق تردید دارند روش مناسبی نیست. به این افراد توصیه می‌شود که ابتدا تزریق ژل را انجام دهند و در صورتی که از نتایج راضی بودند تزریق چربی را جهت ماندگاری دائم انتخاب نمایند.
  • تزریق چربی نسبت به تزریق چربی فرآیندی است که به هزینه‌ی بیشتری نیاز دارد زیرا فرآیندهای استخراج و تهیه‌ی چربی زمان بر بوده و به فناوری‌های پیشرفته نیاز دارد. به همین دلیل به افرادی که هزینه‌ی لازم برای برای تزریق چربی را ندارند توصیه می‌شود که از روش تزریق ژل استفاده نمایند.
  • در صورتی که دچار واکنش‌های آلرژیک نسبت به مواد موجود در ژل‌های تزریقی هستید توصیه می‌شود از روش تزریق چربی به واژن استفاده نمائید.

نتیجه گیری

تزریق ژل و تزریق چربی به واژن هر دو جز روش‌های جوانسازی واژن هستند که می‌توانند ظاهری زیباتر، حجیم‌تر و شاداب تر به واژن ببخشند و اثرات افزایش سن و یا آسیب‌های وارد شده به دلیل زایمان و سایر موارد را تا حدودی بهبود ببخشد. در این مقاله مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها توضیح داده شد. در انتها با نظر پزشک خود می‌توانید بهترین ماده را جهت تزریق انتخاب نمائید.

محدثه بازدید : 11 چهارشنبه 09 خرداد 1403 نظرات (0)

با انجام تزریق چربی به واژن در کلینیک دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی سعادت آباد، از تمام مزایای اشاره شده بهره‌مند خواهید شد و یک تزریق بدون عوارض خواهید داشت.

  • درمان کم تهاجمی

از جمله فواید تزریق چربی به واژن، روش درمانی کم تهاجمی آن است که موجب می‌شود بسیاری از زنان بزرگ کردن لابیا را با تزریق چربی ترجیح دهند. هیچ خطر یا عارضه‌ای از اسکارهای جراحی وجود ندارد. چربی به صورت مستقیم از بیمار برداشت می‌شود و قبل از تزریق به ناحیه مورد نظر خالص و تسویه می‌شود. بافت تزریق شده به طور طبیعی در طول زمان جذب می‌شود و احتمال رد آن بسیار کم است. بسیاری از بیماران بلافاصله پس از درمان قادر هستند فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

  • ظاهر گرد و جوان

بزرگ کردن لابیا با تزریق چربی به حجیم شدن لابیای بزرگ یا لب‌های بیرونی واژن برای بهبود ظاهر آن کمک می کند. تزریق چربی به ایجاد برجستگی و پف بیشتر برای ناحیه کمک می کند، که قادر است راحتی بیشتری را در طول نزدیکی یا ورزش فراهم سازد. زنان در حالی که با شریک زندگی خود در رابطه جنسی هستند یا لباس شنا می پوشند می توانند نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس و غرور بیشتری داشته باشند.

  • نتایج طبیعی طولانی مدت

جراحان پلاستیک از ۲ روش برای بزرگ کردن لابیا استفاده می‌کنند. علاوه بر تزریق چربی به واژن، جراحان اغلب از پرکننده‌های اسید هیالورونیک برای جوان‌سازی استفاده می‌کنند. پرکننده‌های اسید هیالورونیک برای حفظ نتایج نیاز به درمان‌های تکراری دارند. از مزایای تزریق چربی به واژن این است که نتایج طولانی‌ مدتی را بدون نیاز به ویزیت مجدد ارائه می‌دهد. نتایج همچنین دارای این قابلیت هستند که طبیعی تر از پرکننده‌ها به نظر برسد.
برخلاف پرکننده‌های مصنوعی، استفاده از چربی خود بدن خطرات واکنش‌های ناخواسته را کاهش می‌دهد. این رویکرد طبیعی به ایمنی و کارایی افزوده می‌شود.

  • افزایش رضایت جنسی

یکی از مزایای تزریق چربی واژن افزایش رضایت جنسی است. بسیاری از افراد پس از تزریق چربی به واژن افزایش رضایت جنسی را گزارش کرده‌اند. جوانسازی بافت‌های واژن به بهبود تجربه حسی زناشویی کمک می‌کند.

  • بازسازی بافت‌های واژن

بازسازی مجدد بافت‌های واژن از فواید تزریق چربی به واژن است. گذر زمان و عواملی مانند زایمان و پیری ممکن است بر انعطاف‌پذیری و تناسلی بافت‌های واژن تأثیر بگذارد. تزریق چربی به بازسازی این بافت‌ها کمک می‌کند و حس جوانی را فراهم می‌کند.

 

 

تزریق چربی به واژن چیست؟

تزریق چربی به لابیا به حذف بیش از ۶۰ درصد از چین و چروک‌ها در زنان یائسه کمک می‌کند. این روش واژن را سفت می‌سازد و همچنین به سیستم عصبی کمک می‌کند. این روش می‌تواند اعتماد به نفس بانوان را بالا ببرد، رضایت جنسی را افزایش دهد و بدن شما را به حالت قبل از پیری و جوانی بازگرداند.

روش تزریق چربی به واژن چگونه است؟ در کلینیک ما از تکنیک تخصصی برای استخراج چربی و افزایش تثبیت سلول چربی استفاده می‌شود. این امر باعث افزایش سطح کلاژن و سفت شدن پوست می‌شود و حس طبیعی کاملی به شما می‌دهد. چربی واژن را تغذیه می‌کند و احساس جوانی را باز می‌گرداند. این فرآیند سلول‌های ناحیه واژن را ترمیم می‌سازد و واژن را دوباره حساس می‌کند. از فواید تزریق چربی به واژن این است که تزریق چربی قادر است اثرات زمان را معکوس سازد و زنان را به دوران جوانی بازگرداند.

نتایج رضایت بخش و مزایای تزریق چربی به واژن

  • دستیابی به ظاهر واژنی جوان تر از فواید تزریق چربی واژن است.
  • رطوبت را بازیابی می‌کند، عملکرد واژن را برای ایجاد روانکاری بهتر تحریک می‌سازد.
  • رنگ ناحیه را به صورتی روشن تغییر می‌دهد.
  • بازگرداندن حجم و سفت شدن پوست در ناحیه واژن از دیگر فواید تزریق چربی واژن است.

آیا افزایش لابیا با تزریق چربی واژن برای شما مناسب است؟

تغییرات ناشی از افزایش سن در ناحیه مقاربتی شما ممکن است موجب خجالت و ناراحتی شود. بزرگ کردن لابیا با تزریق چربی قادر است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و تاثیر مثبتی بر روابط صمیمانه و جنسی شما با همسرتان داشته باشد. با برنامه‌ریزی برای مشاوره با دکتر متخصص، متوجه خواهید شد که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. مشاوران ما در کلینیک زیبایی دکتر لاغری این امکان را دارند که شما را با خطرات و مزایای تزریق چربی واژن آشنا سازند و بهترین گزینه‌های درمانی را برای رفع نیازهای زیبایی شما توصیه کنند. همین امروز اقدام نمایید.

عوامل متعددی مانند بارداری و افزایش سن ممکن است موجب ایجاد تغییراتی در واژن شوند. زنان علاقه‌مند به انجام جوانسازی واژن به دلایل مختلف این کار را انجام می‌دهند. بیمارانی که از بزرگی یا ناهمواری لابیا رنج می‌برند یا خواهان آن هستند که ظاهر و ساختار فرج خود را بهبود بخشند، کاندیدای ایده آل برای جوانسازی واژن هستند. برخی از زنان نیز به این روش برای افزایش لذت جنسی کلی خود توجه می‌کنند.

بحث درباره درمان جوانسازی واژن از طریق تزریق چربی بحث ظریفی است، بنابراین مهم است که به دنبال جراح زیبایی باشید که نسبت به او راحت و مطمئن هستید. شروع یک مکالمه گاهی اوقات بهترین راه است برای فهمیدن اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. اگر برخی از ویژگی‌های زیر را نشان می‌دهید، ممکن است برای عمل تزریق چربی واژن گزینه مناسبی باشید.

  • شما از اندازه بافتلابیای واژن خود راضی نیستید.
  • شما خواهان افزایش حجم بافتلابیای خود هستید.
  • به طور کلی در سلامت کامل هستید.
  • وزن نسبتا ثابتی دارید.
  • شما مخالف نتایج دائمی نیستید.
  • شما انتظارات واقع بینانه ای دارید که این روش می تواند انجام دهد.

مزایای تزریق چربی به واژن و جوانسازی لابیا قادر است مسائل زیر را حل کند.

  • تحریک
  • خارش
  • شلی واژن
  • خشکی واژن
  • مقاربت دردناک
  • اختلال ارگاسمیک
  • ترشح غیر ارادی مثانه

ریکاوری و بهبودی تزریق چربی واژن

از مزایای تزریق چربی به واژن کم تهاجمی بودن آن است؛ اما بهبودی شما ممکن است بسته به نوع درمانی که دریافت می‌کنید متفاوت باشد. شما ممکن است بلافاصله پس از عمل، روال روزانه خود را از سر بگیرید. استراحت واژن به مدت ۳ روز توصیه می‌شود و در این مدت از هرگونه فعالیت جنسی، پوشیدن لباس های تنگ و استفاده از تامپون خودداری کنید.

مقدار زمان ریکاوری که لازم است رعایت کنید با وسعت عمل شما متفاوت است. هرچه چربی بیشتری اهدا و تزریق شود، بدن شما به مدت بیشتری برای بهبودی کامل نیاز خواهد داشت. شما می‌توانید بلافاصله پس از عمل انتظار تورم داشته باشید و این تورم ممکن است بین ۳ الی ۶ هفته طول بکشد.
با این حال، بعد از کاهش تورم، لازم است متوجه یک کانتور جوان‌تر به ناحیه لابیا شوید. همانطور که در بالا ذکر شد، با توجه به روشی که می‌توان پس از تزریق به مقداری چربی متوسل شد، ممکن است برای به دست آوردن نتیجه نهایی که دنبال آن هستید، یک روش اضافی لازم باشد. نتایج تا حد زیادی دائمی هستند. چربی تزریق شده به طور کلی در جای جدید باطراوت و سالم است و بیشتر زنانی که تحت عمل قرار می‌گیرند رضایت بالایی از نتایج نهایی را گزارش می‌دهند.

روش‌های تزریق چربی واژن نیز کاملا مستعد تغییراتی هستند که در طول بهبودی ایجاد می‌شوند. به همین دلیل، به منظور محافظت از نتایج، دکتر، دستورالعمل های دقیق بهبودی را در اختیار شما قرار می دهد. برای نتایج نهایی مهم است که این دستورالعمل های بازیابی را تا حد امکان با دقت دنبال کنید.

محدثه بازدید : 24 چهارشنبه 02 خرداد 1403 نظرات (0)

آیا می دانید که 39 درصد از کل ترافیک تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو می آید؟ این نیاز به یک وب سایت تجارت الکترونیک موثر را می طلبد .

بهینه سازی موتورهای جستجو به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج صفحه موتورهای جستجو جایگاه برتر را کسب کند.

اگرچه سئو یک استراتژی سودآور برای پیاده سازی در وب سایت ها و موتورهای جستجو است، برخی از افراد اهمیت سئو را برای وب سایت های تجارت الکترونیک نمی دانند . مهم نیست کسب و کار شما، یک استراتژی سئو قوی به جذب افراد به وب سایت شما کمک می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو بهترین، محبوب ترین و مفیدترین وب سایت ها را بر اساس عبارات جستجوی مشتریان تعیین می کند. بر کسی پوشیده نیست که تمرکز بر سئو ضروری است زیرا اگر به دنبال یافتن وب سایت خود در موتورهای جستجو هستید، به رتبه بندی کمک می کند.

رتبه بندی یک سایت تجارت الکترونیک دشوار است زیرا شما باید کلمات کلیدی خود را بهینه کنید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاربرپسند است، تصاویر عقب افتاده را بررسی کنید و غیره.

حتی علاقه شما به یادگیری در مورد زیر و بم تجارت الکترونیک به بهینه سازی وب سایت شما برای سئوی موثر کمک می کند.

بیایید به برخی از تغییرات اخیر در SEO تجارت الکترونیک نگاه کنیم و بدانیم که چرا در دنیای جدید بازاریابی حیاتی تر است:

  • آشنایی با برند شما را در تجربه خرید مشتری بهبود می بخشد.
  • با افزایش ترافیک وب سایت شما، فروش را بهبود می بخشد
  • سئو سایر تلاش های بازاریابی را از نظر هزینه ها کنار می گذارد
  • با سئوی تجارت الکترونیک ، می توانید به کمال 360 درجه دست یابید
  • سئو طولانی مدت است و سایر تلاش های بازاریابی را ارتقا می دهد

در اینجا دلایل اجباری سئوی تجارت الکترونیک آورده شده است

1. دید ارگانیک بهترین راه برای مشاهده در تجربه خرید مشتری است

گوگل یا هر موتور جستجویی ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. بر اساس گزارش فوربس، نتایج صفحه اول گوگل 71 درصد از ترافیک جستجوی آنلاین را هدایت می کند. در سال های آینده 92 درصد خواهد بود. اگر وب سایت شما در گوگل قابل مشاهده نیست، برای مشتری نیز قابل مشاهده نیست.

طبق یک مطالعه اخیر، اولین نتیجه ارگانیک در جستجوی گوگل دارای میانگین نرخ کلیک 28.5٪ است، در حالی که دومین و سومین نتیجه دارای نرخ کلیک 15٪ و 11٪ است.

معرفی « قطعه‌های ویژه » و سایر ویژگی‌های Google مانند «مردم هم درخواست می‌کنند»، «نزدیک من» و «نزدیک» اهمیت سئو را بیشتر کرده است. قطعه های ویژه تلاش گوگل برای ارائه پاسخ های سریع و فوری به کاربران است.

بر اساس مطالعه ای که توسط Ahref انجام شده است، قطعه های برجسته در 12.29٪ از نتایج جستجو ظاهر می شوند. قطعه های ویژه گوگل به طور قابل توجهی موثرتر از رتبه بندی شماره 1 هستند. اگر یک قطعه برجسته در بالای نتایج # 1 ظاهر شود، سهم کلیک ها به 19.6٪ کاهش می یابد. این بدان معناست که کسب رتبه های برتر در SERP ها به این معنی است که برند شما در مرحله اول سفر خرید خود، ترافیک و دید زیادی را از دست خواهد داد.

2. فروش را با افزایش ترافیک وب سایت شما بهبود می بخشد: نتایج SERPs

81 درصد از مردم قبل از خرید یک جستجوی آنلاین انجام می دهند. قبل از تماس با یک فروشنده، 47 درصد از مشتریان به محتوای شرکت نگاه می کنند. بنابراین، اگر شرکت شما در فضای بسیار ارزشمندی مانند آن قابل مشاهده نیست، شانس تصمیم گیری برای خرید آنها را از دست می دهید.

  • به طوری که برند شما مانند زیر تحت تاثیر قرار می گیرد 
  • حواستان به چند نفر باشد.
  • خریدها کند خواهد شد.
  • خریدها کند خواهد شد.
  • رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت.
  • رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت.
  • حتی اگر کمپین های پولی انجام دهید، اعتماد مشتریان تضمین نمی شود.
  • سئو نقش مهمی در رشد فروش و دیده شدن دارد.

3. سئو سایر تلاش های بازاریابی را از نظر هزینه ها کنار می گذارد:

هزینه های ترافیک، کلیک ها، نمایش ها و تبدیل های مرتبط با استراتژی های سئو بر خلاف کمپین های جستجوی پولی صفر است. حفظ یک تیم سئو یا استخدام متخصصان سئو برای ایجاد و اجرای استراتژی ها هزینه دارد، اما لازم نیست مستقیماً برای آنها پول خرج کنید.

کمپین های پولی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ و PPC فقط تا زمانی که کمپین فعال است دوام می آورند. فقط در صورتی که به خرج کردن ادامه دهید، نتایج کمپین های پولی را خواهید دید. اگر بودجه بازاریابی محدودی دارید، کمپین های پولی بلافاصله حذف می شوند. یک کمپین موثر سئو می‌تواند کارخانه را بدون تحمیل هزینه‌های اضافی در چنین شرایطی کار کند.

به روز رسانی مداوم گوگل در الگوریتم خود، حفظ حضور قوی در سئو را چالش برانگیز می کند. هر بار که گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود نتایج جستجو و تجربه کاربر ارائه می‌کند، بازاریابان با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. به‌روزرسانی BERT Google، اصل EAT، قطعه‌های ویژه و غیره، برندهای تجارت الکترونیک را ملزم می‌کند تا با بهبود قدرت سئو، در صدر سئو خود باقی بمانند. به طور خلاصه، سئو یک فرآیند مداوم است.

ایجاد یا بهینه سازی فرآیندهای هدایت ترافیک ارگانیک یک روش مستمر و مقرون به صرفه است که نتایج خوبی را ارائه می دهد.

4. با سئوی تجارت الکترونیک، می توانید به کمال 360 درجه دست یابید:

طراحی وب سایت شما از همه زوایا رتبه بندی های ارگانیک را به دست می آورد زیرا الگوریتم های گوگل شامل معیارهای متعددی برای رتبه بندی یک وب سایت تجارت الکترونیک هستند.

هوشمندسازی تجربه موبایل، افزایش سرعت بارگذاری صفحه و اجرای امنیت از عوامل رتبه بندی در نظر گرفته می شوند.

برای محتوا، عواملی مانند اعتبار، محتوای متا، کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب، قطعات غنی و غیره، از تیم‌های بازاریابی و محتوا می‌خواهد که به خوبی تحقیق کنند تا محتوای مرتبط را برای کاربران ارائه دهند.

همه این عوامل تضمین می کند که مشتری و برند شما نتایج مثبتی را تجربه کنند.

5. سئو دوام طولانی دارد و سایر تلاش های بازاریابی را ارتقا می دهد:

در مقایسه با کمپین های پولی، نتایج جستجوی ارگانیک مزایای بلندمدت SEO را ایجاد می کند. هر چه مدت زمان بیشتری موقعیت خود را در بالا نگه دارید، CTC شما بیشتر می شود و بر این اساس نرخ تبدیل شما افزایش می یابد.

در مورد کمپین های پولی، مدت زیادی دوام نخواهد آورد و پس از برداشت پول به موقعیت قبلی بازگردانده می شوید.

اگرچه سئو یک فرآیند مداوم است، اما نیاز به نظارت و بهبود مستمر دارد. تلاش بر خلاف کمپین های پولی که هر بار باید از صفر شروع کنید، به موقعیت های موجود شما می افزاید.

سئو همچنین به تقویت سایر کمپین های بازاریابی کمک می کند. گاهی اوقات وقتی بازدیدکنندگان سایت شما را بدون خرید به دلایل زیادی ترک می کنند، کمپین های پولی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مجلات آنلاین و سایر وب سایت ها می توانند آن مشتریان را بازگردانند.

از آنجایی که مشتریان قبلاً از فروشگاه برند بازدید کرده‌اند، برندها می‌توانند تبلیغات و پیام‌های بازاریابی مجدد مؤثرتری ایجاد کنند. هنگامی که چنین اطلاعات دست اولی از طریق تلاش های سئو به دست می آید، کمپین های هدف گیری مجدد بسیار موفقی ابداع خواهند شد.

این بدان معناست که موتورهای جستجو بر فرآیند تصمیم‌گیری افراد تأثیر می‌گذارند. این ممکن است شامل جستجوی اطلاعات، یافتن یک مغازه در نزدیکی، دریافت مشاوره تخصصی، یا یافتن یک محصول یا خدمات باشد. همه چیز با موتورهای جستجو شروع می شود. هر اقدامی که کاربران سعی می کنند لینک های آنلاین را با موتورهای جستجو انجام دهند.

سوالات متداول سئو برای وب سایت تجارت الکترونیک

آیا می توانم سئو را به تنهایی انجام دهم؟

انجام سئو به تنهایی امکان پذیر است. با این حال، استفاده از استراتژی های مناسب می تواند منجر به افزایش ترافیک، جریمه شدن وب سایت و از دست دادن تجارت شود. انجام آن توسط خودتان می تواند بسیار زمان بر و چالش برانگیز باشد. برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود، داشتن درک خوب از الگوریتم های موتورهای جستجو ضروری است. بهتر است از یک متخصص با تجربه سئو کمک بگیرید. آنها می توانند به شما راهنمایی و مشاوره بدهند و استراتژی های بازاریابی شما را از طرف شما اجرا کنند. اگر تصمیم دارید که استخدام یک حرفه ای برای شما مناسب نیست، بسیاری از ابزارهای رایگان موجود به صورت آنلاین می توانند به شما در شروع کار با سئو کمک کنند. اینها شامل MozBar SEOMoz، Ahrefs' Site Explorer، Ubersuggest و نوار ابزار SEMrush است. مطمئن شوید که تکنیک های مختلف را آزمایش کنید و کلمات کلیدی مختلف را امتحان کنید تا زمانی که بهترین آنها را برای وب سایت خود پیدا کنید.

محدثه بازدید : 17 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

مغز از بافت ها و سلول های مختلفی تشکیل شده است که می توانند به انواع مختلف تومور تبدیل شوند. بیش از 40 نوع تومور اولیه مغز و نخاع وجود دارد (همچنین تومورهای سیستم عصبی مرکزی یا CNS نامیده می شوند). آنها می توانند در هر قسمت از مغز یا نخاع شروع شوند.

تومورها بر اساس نوع سلولی که در آن شروع می شوند و نحوه رفتار سلول ها (بر اساس ساختار ژنتیکی) طبقه بندی می شوند. 

تومورهای گلیوما

این شایع ترین دسته تومور مغزی است. گلیوم ها تومورهایی هستند که از سلول های گلیال (نروگلیا) مغز شروع می شوند. آنها عبارتند از:

  • آستروسیتوم - شایع ترین نوع گلیوم است که در سلول های گلیال به نام آستروسیت ها شروع می شود
  • اپاندیموم: در سلول‌های گلیال به نام سلول‌های اپاندیمال شروع می‌شود که در کودکان شایع‌تر از بزرگسالان است
  • گلیوبلاستوما (GBM) - یک نوع آستروسیتوم با درجه بالا که بیش از نیمی از گلیوماها را تشکیل می دهد و در بزرگسالان و کودکان شایع است.
  • اولیگوآستروسیتوما – تومور گلیوما مختلط که حاوی الیگودندروگلیوما و آستروسیتوم است.
  • الیگودندروگلیوما - در سلول های گلیال به نام الیگودندروسیت شروع می شود که در کودکان شایع تر از بزرگسالان است.

تومورهای غیر گلیوما

  • مدولوبلاستوما - تومور درجه بالا که از مخچه شروع می شود، در کودکان شایع تر و در بزرگسالان نادرتر است.
  • مننژیوم - تومور اولیه مغزی شایع که در غشاء (مننژها) پوشاننده مغز و نخاع شروع می شود، معمولاً خوش خیم و آهسته رشد می کند.
  • تومور هیپوفیز - معمولاً خوش خیم از غده هیپوفیز شروع می شود
  • شوانوما - در سلول های شوان که اعصاب مغز را احاطه کرده اند، شروع می شود، معمولاً خوش خیم، شامل نوروم های آکوستیک است.
محدثه بازدید : 11 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

لابیاپلاستی یک روش جراحی است که برای تغییر ظاهر، شکل و اندازه لابیا مینور (لب های داخلی واژن) و/یا لابیا ماژور (لب های خارجی واژن) انجام می شود. این جراحی جوانسازی واژن در میان زنانی که به دنبال افزایش راحتی و اعتماد به نفس پس از زایمان، افزایش سن، تغییر وزن یا آسیب هستند بسیار محبوب شده است.

شما ممکن است کاندیدای مناسبی برای لابیاپلاستی باشید اگر:

  • بعد از بارداری متوجه مشکلات لابیای خود شده اید
  • همیشه بافت لبی اضافی داشته اند 
  • لابیا مینور نامتقارن دارند
  • بی وقفه با پوست کدر یا تحریک شده سروکار دارند
  • نسبت به بافت اضافی یا کانتور غیرعادی که شما را از پوشیدن هر چیزی مناسب باز می دارد، آگاه هستید
  • هنگام ورزش، پوشیدن لباس خاص یا مقاربت جنسی، درد یا ناراحتی داشته باشید

لابیاپلاستی به دلیل پیشرفت های زیبایی که می تواند ارائه دهد به طور گسترده ای شناخته شده است. جراح پلاستیک با دقت پوست و بافت اضافی را بریده و ناحیه را بخیه می‌زند، که در بیشتر موارد به بیمار اجازه می‌دهد ظاهری جوان‌تر و جذاب‌تر داشته باشد.

با این حال، جراحی لابیاپلاستی بیشتر از مزایای زیبایی است. همچنین می تواند کیفیت زندگی بیماران را با راحت تر و لذت بخش تر کردن زندگی روزمره بهبود بخشد.

برای یادگیری برخی از مزایای عملکردی مورد علاقه بیمار ما از لابیاپلاستی به خواندن ادامه دهید.

برترین مزایای عملکردی لابیاپلاستی

1. بهبود بهداشت

بزرگ شدن لب ها می تواند باعث مشکلات بهداشتی شود. به عنوان مثال، اگر یک طرف کمی بزرگتر از طرف دیگر باشد، یا اگر هر دو طرف بیش از حد رشد کرده باشند، باکتری ها می توانند در بافت ها به دام افتاده و خطر عفونت را افزایش دهند. برخی از زنان متوجه می شوند که بزرگ شدن لابیاها تعداد عفونت های مجاری ادراری و مخمری را نیز افزایش می دهد. لابیاپلاستی می تواند این مشکلات را کاهش دهد، بنابراین بهداشت و سلامت کلی را بهبود می بخشد.

2. کاهش درد، ناراحتی و تحریک

بسته به اندازه لابیای خود، ممکن است در طول فعالیت های بدنی یا حتی زندگی روزمره احساس ناراحتی کنید. بزرگ شدن لب ها می تواند دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی و سایر ورزش های هوازی را بدون چروکیدگی یا تحریک غیرممکن کند. با کاهش اندازه لابیاها، می توانید اصطکاک و تحریک را از بین ببرید و از یک سبک زندگی فعال لذت ببرید و در عین حال تناسب اندام و شادی داشته باشید.

3. اعتماد به نفس و راحتی در اتاق خواب

جدای از نگرانی های زیبایی شناختی، بزرگ شدن یا ناهمواری لابیاها می تواند صمیمیت را ناراحت کننده یا حتی دردناک کند. از آنجایی که لابیاپلاستی پوست اضافی در امتداد لابیا را برش می دهد، این جراحی می تواند از گیر افتادن، چروکیده شدن یا نیشگون گرفتن پوست در حین مقاربت جلوگیری کند. اصلاح بافت می تواند از درد جلوگیری کند، اعتماد به نفس جنسی را افزایش دهد و فعالیت های جنسی را لذت بخش تر کند.

4. راحتی در لباس

لابیای بزرگ یا ناهموار می‌تواند پوشیدن مدل‌های خاص لباس، به‌ویژه شلوارهای ساق بلند، لباس‌های شنا یا شلوار جین تنگ را بسیار دشوار کند. لابیاپلاستی بافت را حذف می کند تا نه تنها ناحیه را با کانتور بهبود یافته کوچکتر نشان دهد، بلکه ناراحتی ناشی از ساییدگی، گیر افتادن و مسائل مرتبط را نیز کاهش می دهد. بیماران بسیاری از گزینه های لباس را که پس از لابیاپلاستی با یک جراح پلاستیک واجد شرایط کشف می کنند، دوست دارند.

محدثه بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این بخش انواع درمان ها را توضیح می دهد که به عنوان درمان نیز شناخته می شوند و استاندارد مراقبت از تومور مغزی هستند. "استاندارد مراقبت" به معنای بهترین درمان های شناخته شده است. اطلاعات این بخش بر اساس استانداردهای پزشکی مراقبت از تومور مغزی در ایالات متحده است. گزینه های درمانی می تواند از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد.

هنگام تصمیم گیری در مورد برنامه درمانی، به شما توصیه می شود که با پزشک خود در مورد اینکه آیا کارآزمایی های بالینی گزینه های بیشتری را ارائه می دهند یا خیر صحبت کنید. کارآزمایی بالینی یک مطالعه تحقیقاتی است که رویکرد جدیدی را برای درمان آزمایش می کند. پزشکان از طریق آزمایشات بالینی یاد می گیرند که آیا یک درمان جدید بی خطر، موثر و احتمالاً بهتر از درمان استاندارد است یا خیر. آزمایش‌های بالینی می‌توانند یک داروی جدید، ترکیب جدیدی از درمان‌های استاندارد، یا دوزهای جدید داروهای استاندارد یا سایر درمان‌ها را آزمایش کنند. آزمایشات بالینی گزینه ای برای همه انواع تومورهای مغزی است. پزشک می تواند به شما کمک کند تا تمام گزینه های درمانی خود را در نظر بگیرید. درباره کارآزمایی‌های بالینی در بخش‌های درباره آزمایش‌های بالینی و آخرین تحقیقات این راهنما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نحوه درمان تومور مغزی

در مراقبت از تومور مغزی، انواع مختلفی از پزشکان متخصص سرطان، که انکولوژیست نامیده می شوند، اغلب با هم کار می کنند تا برنامه درمانی کلی بیمار را ایجاد کنند که انواع مختلف درمان را ترکیب می کند. به این تیم چند رشته ای می گویند. تیم مراقبت شما ممکن است شامل سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی، مانند دستیاران پزشک، پزشکان پرستار، پرستاران سرطان شناسی، مددکاران اجتماعی، داروسازان، مشاوران، متخصصان تغذیه، فیزیوتراپیست ها، کاردرمانگران، متخصصان توانبخشی و دیگران باشد. داشتن یک تیم مراقبتی متخصص در مراقبت از افراد مبتلا به تومور مغزی مهم است، که ممکن است به معنای صحبت با متخصصان پزشکی فراتر از منطقه شما باشد تا به تشخیص و برنامه ریزی درمان کمک کند. درباره پزشکانی که مراقبت از سرطان را ارائه می دهند بیشتر بیاموزید.

گزینه ها و توصیه های درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • اندازه، نوع و درجه تومور

  • اینکه آیا تومور به بخش‌های حیاتی مغز فشار وارد می‌کند

  • اگر تومور به سایر قسمت های سیستم عصبی مرکزی (CNS) یا بدن گسترش یافته باشد

  • عوارض جانبی احتمالی

  • ترجیحات و سلامت کلی بیمار

برخی از انواع تومورهای مغزی به سرعت رشد می کنند. سایر تومورها به کندی رشد می کنند. با در نظر گرفتن همه این عوامل، پزشک با شما در مورد اینکه چه مدت پس از تشخیص باید درمان شروع شود، صحبت خواهد کرد.

برای تومور مغزی با درجه پایین، جراحی ممکن است تنها درمان مورد نیاز باشد، به خصوص اگر بتوان تمام تومور را در بیماران جوان‌تر برداشت. اگر پس از جراحی تومور قابل مشاهده باقی مانده باشد، ممکن است از پرتودرمانی و شیمی درمانی استفاده شود. برای تومورهای درجه بالاتر، درمان معمولاً با جراحی آغاز می‌شود و به دنبال آن پرتودرمانی و شیمی‌درمانی اغلب پس از یک دوره بهبودی انجام می‌شود. برنامه درمانی دقیق شما با تیم مراقبت های بهداشتی شما تهیه خواهد شد.

درمان موفقیت آمیز تومورهای مغزی می تواند چالش برانگیز باشد. سد خونی مغزی بدن به طور معمول از مغز و نخاع در برابر مواد شیمیایی مضر محافظت می کند. این مانع همچنین از بسیاری از انواع شیمی درمانی جلوگیری می کند. اگر تومور در نزدیکی بخش ظریف مغز یا نخاع باشد، جراحی می‌تواند دشوار باشد. حتی زمانی که جراح بتواند تومور اصلی را به طور کامل حذف کند، ممکن است قسمت‌هایی از تومور باقی بمانند که برای دیدن یا برداشتن آن‌ها در طول جراحی بسیار کوچک هستند. پرتودرمانی همچنین می تواند به بافت سالم آسیب برساند.

با این حال، تحقیقات در 20 سال گذشته به افزایش چشمگیر زندگی و بهبود کیفیت زندگی بسیاری از افراد مبتلا به تومور مغزی کمک کرده است. این پیشرفت‌ها شامل جراحی‌های دقیق‌تر، درک بهتر اینکه کدام نوع تومور به شیمی‌درمانی و سایر داروها پاسخ می‌دهند و ارائه هدفمندتر پرتودرمانی است.

زمانی را برای یادگیری در مورد همه گزینه های درمانی خود اختصاص دهید و حتماً در مورد چیزهایی که نامشخص هستند سؤال بپرسید. با پزشک خود در مورد اهداف هر درمان و آنچه می توانید در حین دریافت درمان انتظار داشته باشید صحبت کنید. این نوع گفتگوها «تصمیم گیری مشترک» نامیده می شود. تصمیم‌گیری مشترک زمانی است که شما و پزشکانتان با هم کار می‌کنید تا درمان‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف مراقبت شما باشد. تصمیم گیری مشترک برای تومور مغزی مهم است زیرا گزینه های درمانی مختلفی وجود دارد. درباره تصمیم گیری در مورد درمان بیشتر بیاموزید .

گزینه های درمانی شامل مواردی است که در زیر توضیح داده شده است، مانند جراحی، پرتودرمانی، شیمی درمانی و درمان هدفمند. برنامه مراقبتی شما ممکن است شامل درمان علائم و عوارض جانبی نیز باشد که بخش مهمی از مراقبت پزشکی شماست

محدثه بازدید : 16 پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

"Pruritus vulvae" به سادگی به معنای خارش فرج است. فرج از اندام‌های جنسی خارجی زن، از جمله لابیا، کلیتوریس، غدد بارتولین و ناحیه‌ای از پوست درست خارج از واژن تشکیل شده است. خارش واژن نیز اغلب با خارش واژن همراه است.برای اطلاع از نحوه تزریق ژل به واژن کلیک کنید

اغلب زنان هر از گاهی با خارش اندکی ولو مواجه می شوند. با این حال، خارش ولو به این معنی است که خارش مداوم است و باعث ناراحتی می شود. خارش ممکن است به خصوص در شب بد باشد و خواب را مختل کند.

از هر 10 زن، 1 زن در مورد خارش مداوم فرج در مرحله ای از زندگی خود به پزشک مراجعه می کند. خارش ولو می تواند هر خانمی را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. این می تواند منجر به خراش و مالش شود که می تواند پوست را بشکند و منجر به درد، خونریزی و عفونت های پوستی شود. همچنین می تواند بر زندگی جنسی زنان تأثیر بگذارد و رابطه جنسی را ناراحت کننده کند.

چه چیزی باعث خارش فرج می شود؟

خارش فرج (خارش ولو) می تواند ناشی از شرایط مختلف باشد.

علل خارش فرج بین بزرگسالان و کودکان کمی متفاوت است. با این حال، آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

عفونت ها

  • برفک . این یک علت شایع خارش واژن و واژن در زنان از سن بلوغ تا یائسگی است. در دختران جوان بسیار نادر است و همچنین در زنان مسن کمتر شایع است. اغلب به دلیل مصرف آنتی بیوتیک ایجاد می شود. این می تواند با ترشحات سفید غلیظ همراه باشد که معمولاً شبیه پنیر کوتاژ است.

  • کرم های نخی این امر معمولاً باعث خارش فرج و واژن می شود، به خصوص در شب. همچنین می تواند باعث احساس نیاز به دفع ادرار شود. این در کودکان بسیار شایع است اما در بزرگسالان نیز رخ می دهد.

  • گال . این امر منجر به خارش گسترده در قسمت اعظم بدن می شود، اما می تواند باعث خارش فرج و واژن نیز شود.

  • برخی از عفونت های مقاربتی مانند تریکومونیازیس و زگیل تناسلی .

حساسیت پوست فرج

حساسیت پوست فرج شایع ترین علت خارش مداوم فرج است. پوست فرج می تواند به هر چیزی که با آن در تماس باشد حساس شود، مانند:

  • کرم ها، از جمله درمان، به عنوان مثال، برفک دهان.

  • صابون ها

  • عطرها.

  • دئودورانت ها

  • عرق زیاد.

  • کاندوم.

  • دستمال مرطوب.

  • رنگ های نساجی - به عنوان مثال، در لباس های زیر رنگی.

  • مواد شوینده

  • نرم کننده های پارچه - ممکن است باعث خارش فرج شود یا فقط فرج را که قبلاً خارش دارد تحریک کند.

  • آستر شورت.

  • نوار بهداشتی و تامپون.

  • محصولات حمام مانند حمام حبابی.

شرایط پوستی که ممکن است بر روی پوست فرج تأثیر بگذارد

بی اختیاری ادرار یا مدفوع

  • این می تواند پوست فرج را مرطوب و تحریک کند.

  • در دختران جوان، یکی از دلایل شایع، شستشو یا خشک کردن بی‌دقت یا ناکافی ناحیه، و پاک کردن قسمت پایین در جهت اشتباه (به سمت جلو) است.

  • شستن بیش از حد شدید با دستمال توالت نیز می تواند کمک کننده باشد.

یائسگی

  • به دلیل سطوح پایین استروژن، پوست فرج در طول و بعد از یائسگی نازک‌تر و خشک‌تر می‌شود. این می تواند باعث خارش شدید شود.

  • سطوح پایین استروژن همچنین می تواند باعث خشکی واژن شود .

  • این علائم اکنون به عنوان "سندرم ادراری تناسلی یائسگی" شناخته می شود و می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

  • سطوح پایین استروژن می تواند در دوران پیش از یائسگی شروع شود در حالی که زنان هنوز پریود می شوند.

  • استروژن موضعی می تواند مفید باشد، یا به عنوان کرم، پساری یا حلقه پلاستیکی در واژن استفاده شود، جایی که فقط به این علائم کمک می کند. درمان جایگزینی هورمونی (HRT) نیز به صورت قرص یا چسب در دسترس است که به بسیاری از علائم دیگر یائسگی نیز کمک می کند.

بارداری

  • این می تواند باعث خارش فرج به دلیل تورم وریدهای داخل فرج (فرج) شود.

  • همچنین خطر ترشح واژن و برفک دهان در دوران بارداری افزایش می یابد که ممکن است باعث خارش شود.

شیر دادن

زنانی که در دوران شیردهی هستند، سطح استروژن کمتری نسبت به حالت طبیعی دارند (مشابه با زنان در دوران یائسگی و یائسگی) و این می تواند باعث خارش واژن و خارش واژن شود. در صورت نیاز می توان استروژن موضعی را تجویز کرد (همانطور که در بالا توضیح داده شد). اگر شیردهی زودتر از این مدت متوقف شود، سطح استروژن حدود 6 ماه یا زودتر به حالت طبیعی باز می گردد. پس از بازگشت سطح استروژن به حالت عادی، علائم برطرف می شوند.

خارش عمومی بدن

هر دلیلی برای خارش عمومی بدن ممکن است باعث خارش فرج نیز شود. برای مثال، خارش عمومی بدن ممکن است از عوارض جانبی برخی داروها یا به دلیل برخی اختلالات خونی، مشکلات تیروئید یا بیماری کلیوی یا کبدی باشد. برخی افراد خارش عمومی بدن را توصیف می کنند که هیچ دلیلی برای آن یافت نمی شود.

دیابت

می تواند باعث خارش فرج شود، به خصوص اگر دیابت به خوبی کنترل نشده باشد و سطح قند در حال بالا رفتن باشد.

سرطان پوست فرج

  • این یک علت غیر معمول است.

  • معمولاً توده یا رشدی وجود دارد که در کنار علائم خارش قابل مشاهده است.

فشار

استرس می تواند باعث خارش فرج شود. خارش واژن یا خارش واژن که به دلیل دیگری ایجاد می شود نیز می تواند به دلیل استرس مدت بیشتری (حتی زمانی که علت دیگر درمان شده است) باقی بماند.

محدثه بازدید : 17 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

لابیاپلاستی چیست ؟ اکثر خانم ها به هنگام صحبت کردن در مورد مسائل و مشکلات جنسی و تناسلی احساس راحتی نمی کنند. صحبت کردن در مورد این مسائل همیشه تابو بوده است. یکی از این مسائل که در میان خانم ها بسیار رواج دارد، نارضایتی و یا خجالت از شکل ظاهری و اندازه ی واژن می باشد. بزرگ بودن لب های واژن در هنگام انجام حرکات ورزشی، پوشیدن لباس های تنگ و حتی رابطه جنسی باعث ایجاد ناراحتی می شود. اگر شما هم با چنین مشکلی رو به رو هستید، پیشرفت علوم پزشکی این امکان را داده است تا از طریق عمل زیبایی Labiaplasty این مشکل را برطرف نمایید.
عمل لابیاپلاستی چیست ؟

در دنیای امروز علاوه بر توجه به زیبایی ظاهر، زیبایی اندام های بدن نیز به صورت چشمگیر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مواردی که توجه خانم ها را به خود جلب نموده است، زیبایی ظاهری اندام جنسی می باشد. اندام جنسی زنان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این قسمت ها لابیا نام دارد. لابیا، یک اندام گوشتی مانند است که از اعضای داخلی دستگاه تناسلی زنان مانند کلیتوریس و دهانه واژن محافظت می کند.

در برخی خانم ها به دلایل متفاوتی لابیاهای دستگاه تناسلی بزرگ، بدشکل و بد رنگ شده و در نتیجه منجر به تحریک جنسی مزمن، قابل دیدن بودن از روی لباس های تنگ و حتی عدم اعتماد به نفس حین برقراری رابطه جنسی می شود. در این شرایط خانم ها در صدد اصلاح این مشکل ساختاری بر می آیند. عمل جراحی که به اصلاح این مشکل می پردازد، عمل لابیاپلاستی نام دارد. در این عمل لبه های داخلی و یا خارجی واژن کوتاه شده و اصلاح می گردد.
جراحی لابیاپلاستی در تهران

در این روش که از لیزر مونالیزا استفاده می شود، برش لابیا ها به جای چاقوی جراحی توسط لیزر صورت می گیرد. با توجه به این که واژن منطقه ی حساسی است و مقدار زیادی عصب در این ناحیه وجود دارد عمل لابیاپلاستی با لیزر بسیار راحت بوده و حتی دوره ی نقاهت کمتری هم دارد.

از دیگر مزایای جراحی با لیزر انعقاد سریعتر خون در نتیجه خونریزی و التهاب کمتر را می توان نام برد. همچنین دقت بالای لیزر می تواند نتیجه ی بسیار بهتری را رقم بزند. امروزه این عمل زیبایی با لیزر نیزاز سایر گزینه های درمانی است که بدون نیاز به بی حسی وبیهوشی با کمترین درد توسط لیزر مونالیزاتاچ قابل انجام است.
عمل لابیاپلاستی در شمال تهران

واژن دارای عصب های فراوان می باشد. به همین دلیل ممکن است ، خطراتی داشته باشد ، در ادامه درمورد خطرات این عمل را به شما خواهیم گفت .

به دلیل آسیب های جزعی که به بافت واژن وارد می شود، بعد از عمل فرد کمی احساس تورم و کبودی خواهد کرد. همچنین ممکن است در هنگام ورزش کردن و یا فعالیت های روزانه فرد کمی احساس ناراحتی کند. لازم به ذکر است این احساس کاملا طبیعی می باشد و پس از مدتی کاملا از بین می رود.

نتایج این جراحی چیست : این عمل معمولاً به لب‌‌های کوتاهتری می‌‌‌انجامد که دیگر در زیر سطح لب‌‌های بزرگ مودار آویزان نیستند. اکثر بیمارانی که مبتلا به علائم ناشی از چرخش و کشیدن لب‌‌ها هستند عموماً بعد از عمل تسکین می‌‌‌یابند. با توجه به مطالعات متعدد، جراحی جراحی زیبایی واژن با میزان رضایت بیش از 90 درصد همراه است.

عمل های جراحی به دو دسته ریسک پذیر و بدون ریسک تقسیم می شوند. در صورتی که عمل جراحی بر اساس اصول صحیح جراحی، تحت نظر متخصص ماهر و در محیط کاملا استریل و بهداشتی انجام شود، می تواند بی خطر باشد. عمل لابیا پلاستی جز عمل های بدون ریسک قرار دارد اما دقت کنید که شرایطی که در بالا ذکر شد (محیط استریل، پزشک ماهر و رعایت اصول بهداشتی) نیز باید در نظر گرفته شود.
آیا جراحی لابیا پلاستی دردناک است ؟

این بیشترین سوالی است که توسط خانم ها پرسیده می شود. معمولا خانم ها فکر می کنند که این عمل بسیار دردناکی است البته دلیل این تصور می تواند وجود عصب های حسی فراوان در لبه ی واژن باشد. ولی در این باره اصلا جای نگرانی نیست چون عمل زیبایی واژن را می توان تحت بی حسی کامل و یا بیهوشی عمومی انجام داد.

انواع جراحی زیبایی واژن

Seculped linear : در این روش می توان هم از چاقوی جراحی و هم از لیزر برای برش زدن استفاده کرد. میزان لابیا یی که برش زده می شود کاملا بستگی به نظر بیمار و تشخیص پزشک دارد. برخی بیماران ترجیح می دهند مقدار کمی از لابیا برداشته شود در صورتی که بعضی دیگر تمایل دارند مقدار بیشتری برش بخورد و زیبایی واژن را در وجود لابیا های کوچکتر می بینند. در نهایت بهد از انجام جراحی با استفاده از نخ قابل جذب و یا غیر قابل جذب محل جراحی را بخیه می زنند.

 

v-wedge resection :معمولا زمانی که فرد ترجیح می دهد مقدار کمتری از لابیا برداشته شود، از این روش استفاده می شود. در این روش، حاشیه ی لب کوچک واژن برداشته می شود که هیچ آسیبی به عصب های حسی وارد نشده و خون ریزی خیلی کمتری دارد در نتیجه دوره نقاهت نیز در این عمل کوتاه تر است.

این جراحی قبل از همه چیز یک جراحی زیبایی به حساب می آید و مناسب برای افرادی است که از ظاهر واژن خود راضی نیستند. مزایای جراحی زیبایی واژن : همینطور این جراحی دارای مزایای زیادی می باشد که باعث می شود خانم های زیادی تمایل به انجام آن داشته باشند.
هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل به موارد مختلف و متعددی بستگی دارد از جمله ی این موارد شکل و اندازه ی واژن بیمار می باشد که در هر شخص متفاوت است بنابراین تعداد برش ها ی جراحی نیز متفاوت خواهد شد پس اعلام قیمت را بسیار مشکل می کند. بهتر است برای آگاهی از هزینه جراحی لابیاپلاستی در تهران به صورت حضوری مراجعه کرده تا توسط پزشک معاینه شوید.

جراحی زیبایی واژن یک نوع جراحی زیبایی زنان می باشد که هدف از انجام آن زیبایی شکل ظاهری واژن می باشد. اگرچه شکل تعریف شده ای برای واژن وجود ندارد اما بیشتر خانم ها معتقدند حالت ایده آل واژن، حالتی است که لب های کوچک از لب های بزرگ بیرون نزنند که با این عمل انجام می شود.

با توجه به سطح مشکل هر شخص و بنا به تشخیص متخصص، هزینه عمل لابیاپلاستی متفاوت خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم که پیش از اقدام برای انجام عمل ، ابتدا یک جلسه با هدف معاینه و مشاوره با پزشک خود داشته باشید. در طی این جلسه، پزشک متخصص علاوه بر توضیح فرایند عمل ، بر اساس شدت مشکل هر فرد میزان هزینه عمل را تعیین می کند.
آیا دختران باکره می توانند جراحی زیبایی واژن انجام دهند ؟

پرده بکارت درون دستگاه تناسلی قرار دارد و فقط در صورتی که جسمی وارد واژن شود آسیب می بیند. در صورتی که عمل بر روی لبه های خارجی واژن انجام می شود و هیچ گونه ارتباطی با پرده بکارت نخواهد داشت بنا بر این هیچ منعی برای دختران باکره نخواهد داشت. در کل همه ی افراد به جز کسانی که از این عمل منع شده اند می توانند این جراحی را انجام دهند.

چه کسانی نباید جراحی زیبایی واژن انجام دهند

کسانی که بیماری تیروئید، هایپر تیروئید و یا فشار خون دارند و این بیماری ها را کنترل و درمان نکرده اند قبل از انجام عمل زیبایی باید به بهبودی کامل برسند سپس می توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند.
دوره نقاهت جراحی زیبایی واژن چقدر است

برخلاف جراحی های دیگر ، این عملی سبک است و دوره نقاهت کوتاه می باشد. به همین دلیل خانم ها بعد از گذشت چند روز میتوانند به راحتی به سرکار خود برگردند. پس از 72 ساعت می توانند به راحتی از پله بالا و پایین بروند و یا رانندگی کنند. رابطه جنسی را از 4 تا 6 هفته نباید انجام دهند همینطور توصیه می شود تا 3 ماه پس از جراحی مصرف ویتامین داشته باشند. در طول دوره نقاهت نیاز به انجام اعمال ویژه ای نمی باشد. با مراقبت های ساده و مصرف دارو های تجویز شده از طرف پزشک می توان به راحتی این دوره را سپری کرد.

پس از انجام عمل نیاز به 21 روز دوره ی ترمیم است. البته بلافاصله بعد از جراحی دوره ی ترمیم آغاز می شود ولی باید توجه داشت که هر زخمی بعد از عمل جراحی نیاز به دوره ی ترمیم دارند و مدتی طول می کشد تا فرد به بهبودی کامل برسد پس توصیه می شود که بیمار صبور باشد و ترجیحا در هفته ی اول فعالیت هایی نظیر مطالعه یا تماشای تلویزیون که نیاز به تحرک زیادی ندارد انجام دهد.
عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

پس از برگزاری یک جلسه ویزیت حضوری در مطب پزشک متخصص، جهت عمل به بیمارستان مراجعه می کنید. مدت زمان تخمین زده شده برای عمل لابیاپلاستی حدودا 1 الی 2 ساعت می باشد. در حین این عمل شما بی حسی موضعی دریافت می کنید. پس از اتمام عمل جراحی، می توانید ترخیص شده و به منزل باز گردید.
عوارض این جراحی چیست؟

هرگونه عمل جراحی دارای عوارض می باشد. مانند هر عمل جراحی دیگری، عمل لابیاپلاستی نیز با عوارضی نظیر درد و تورم همراه است. درد ناشی از عمل لابیا پلاستی را می توان با مصرف مسکن زیر نظر پزشک التیام بخشید. تورم به وجود آمده نیز ناشی از بریده شدن بافت و بخیه زدن ناحیه لابیا حین عمل جراحی است که به مرور برطرف شده و کاملا طبیعی می باشد.
مراقبت قبل از جراحی لابیاپلاستی

بعد از انجام عمل لابیا پلاستی ، شما ملزم هستید تا ناحیه تناسلی خود را تمیز نگه دارید. همچنین می توانید از کمپرس آب یخ برای کاهش درد و تورم محل مورد نظر استفاده کنید. برای رعایت بهداشت 24 ساعت پس از انجام عمل می توانید دوش بگیرید اما از هر گونه تماس با ناحیه تناسلی خودداری کنید. همچنین از نشستن در وان پر از آب و مراجعه به استخرهای عمومی خودداری کنید. به مدت یک ماه از هرگونه فشار به اندام جنسی (استفاده از لباس تنگ، ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری، سوارکاری و ژیمناستیک) خودداری کنید. از هفته 3 الی 4 جراحی می توانید رابطه جنسی را مجددا از سر بگیرید.
چه سنی برای انجام عمل لابیا پلاستی لازم است؟

در پاسخ به این سوال باید عنوان کرد که در هر شخصی با توجه به شرایط جسمانی و هورمونی فرد، سن عمل متفاوت خواهد بود. اما به طور معمول به خانم های بالای 50 سال (افراد مسن) که روند بهبودی و ترمیمی بدن به کندی انجام می شود، این عمل توصیه نمی شود.به دختران زیر 20 سال نیز به دلیل این که رشد جنسی و بلوغ آن ها هنوز کامل نشده است و ممکن است رشد لابیاها ادامه داشته باشد، این عمل به سنین بالاتری موکول می شود. بنابراین به طور میانگین این عمل در محدوده سنی 20 تا 50 سال انجام می شود.

محدثه بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

همه انسان‌ ها زیبایی را دوست دارند و برای داشتن احساس خوبی نسبت به این موضوع به دنبال انجام عمل ‌های زیبایی می‌ روند از این رو خانم‌ های زیادی هستند که نسبت به ظاهر واژن خود و لابیای خود ناراضی بوده و احساس خوبی به آن ندارند و از ظاهر آن خجالت می ‌کشند.

این روزها روش ‌های جراحی برای داشتن ظاهر بهتر در ناحیه واژن و لابیا وجود دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس در بانوان می ‌گردد. از جمله این عمل ‌های زیبایی می‌ توان به عمل لابیاپلاستی اشاره نمود.

این عمل جزو عمل ‌های رایجی هست که در میان بانوان وجود دارد و به عنوان عمل جوانسازی و زیباسازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

در عمل لابیاپلاستی لب درونی واژن که به آن مینور می ‌گویند و لب ‌های بیرونی واژن ماژور نام دارد اصلاح می ‌گردد. البته بیشترین تمرکز این عمل در لبه‌ های مینور که به عنوان نزدیک ‌ترین چین های موجود در ناحیه کلیتوریس است، می باشد و برای کم کردن میزان لابیای مینور انجام می گیرد تا در محل لابیای ماژور دچار افتادگی و آویزان نباشد.

همچنین این عمل جراحی را برای ایجاد تقارن در ناحیه لابیا انجام می ‌دهند.

عوامل چون داشتن زایمان ‌های متعدد، پیر شدن فرد و روابط جنسی زیاد باعث تغییر در ناحیه لابیا و بزرگ شدن آن می‌شود و ظاهری زشت و نامناسب به آن می دهد و موجب کم شدن میزان اعتماد به نفس در خانم ها و داشتن احساس بد نسبت به ظاهر واژن خود می‌شود.

این عمل زیبایی فوایدی چون ایجاد حس زیبایی نسبت به ظاهر واژن با داشتن ظاهر لابیایی ایده آل و بالا بردن اعتماد به نفس در خانم ها را به همراه دارد.

لابیاپلاستی و افزایش اعتماد به نفس بانوان

انجام دادن عمل لابیاپلاستی به صورت غیر مستقیم بر روابط جنسی بانوان تاثیر می‌ گذارد. بانوان زیادی هستند که به خاطر ظاهر لابیای خود، اعتماد به نفس لازم را برای داشتن روابط جنسی از دست داده اند و نسبت به ظاهر واژن خود رضایت کافی ندارند، از این رو در روابط جنسی ضعیف عمل می‌ کنند.

با انجام دادن جراحی لابیاپلاستی ظاهر واژن بهبود پیدا کرده و زیباتر می‌شود و موجب بالا رفتن اعتماد به نفس در خانم‌ ها می‌ گردد از این رو به صورت غیر مستقیم بر میل جنسی آنها نیز تاثیر می گذارد. آمار گرفته شده خانم‌ های زیادی بعد از انجام لابیاپلاستی اعلام کردند که میزان تمایل آنها به برقراری روابط جنسی بعد از انجام این جراحی بیشتر شده و روابط لذت بخش‌تر را تجربه کرده اند.

البته توصیه پزشکان بر این است که در صورتی این عمل جراحی را انجام بدهید که دارای میزان شلی زیادی در ناحیه لابیا باشید و یا میزان اندازه لابیا بسیار بزرگ باشد.

معمولاً هدف از انجام این عمل جراحی داشتن احساس رضایت نسبت به خود و زیباتر شدن است و کمتر جنبه درمانی دارد.

مزایای انجام لابیاپلاستی

لابیاپلاستی را با دو هدف درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار می دهند:

از لحاظ درمانی

در ابتدا این عمل جراحی را به عنوان عملی برای درمان مورد استفاده قرار دادند و جهت از بین بردن مشکلات در بانوانی که لابی ‌های بزرگ داشتند مورد استفاده قرار می گرفت. از جمله مزایای درمانی این روش جراحی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکان خارج شدن ترشحات واژن مهیا می‌شود.

ترشحات موجود در واژن باعث ایجاد طراوت و تازگی واژن شده همچنین آلودگی ‌های موجود در ناحیه واژن را با خود حل کرده و خارج می کنند.‌ لابیای بزرگ باعث جلوگیری از خارج شدن این ترشحات شده و عدم خروج آنها باعث ایجاد عفونت در فرد می‌ گردد. با انجام عمل لابیاپلاستی این شرایط در خانم ها بهبود پیدا می کند‌.

باعث آسان تر شدن بهداشت در ناحیه ی تناسلی فرد میشود.

زمانی که لابیا فرم بدی داشته باشد و بزرگ باشد باعث ایجاد سوزش در فرد و همچنین خارش در ناحیه ی واژن وی می گردد زیرا به دلیل این فرم نامناسب ایجاد بهداشت در آن ناحیه با مشکل مواجه می‌شود و با انجام این عمل این مشکل برطرف می گردد.

باعث ساییده نشدن لبه های موجود در ناحیه ی مینور در حین رابطه ی جنسی می گردد.

با انجام دادن عمل جراحی لابیاپلاستی از سائیدگی لابیای مینور در هنگام رابطه جنسی جلوگیری می‌شود زیرا زمانی که این ساییدگی ایجاد می‌شود باعث ایجاد ناراحتی در فرد شده و در بعضی از مواقع نیز زخم ‌هایی را ایجاد می ‌کند.

باعث راحت تر شدن ورزش ‌های هوازی می‌ گردد.

با ایجاد اصلاح در ناحیه لابیای مینور ورزش‌ های هوازی چون دویدن، سوار کاری و پیاده‌روی راحت تر انجام می گیرد. بزرگ بودن لابیای مینور باعث ایجاد اختلال در انجام این ورزش‌ ها شده و زخم ‌هایی را در بانوان ایجاد می ‌کند.

بهتر شدن رابطه زناشویی را به همراه دارد.

از مزایای دیگری که این عمل جراحی به همراه دارد بهبود رابطه زناشویی در بانوان می ‌باشد.

از لحاظ زیبایی

امکان استفاده کردن از شلوارهای تنگ و مایو بیکینی برای بانوان فراهم می‌شود.

زمانی که لابیای مینور بزرگ باشد بانوان در استفاده از شلوارهای تنگ و استفاده از مایو و بیکینی با مشکل مواجه می‌شود و حتی یک سری از بانوان مشخص شدن حجم لابیای آنها از طریق لباسشان، ایجاد ناراحتی در آنها را به همراه دارد و موجب کم شدن اعتماد به نفس آنها می گردد.

برای اینکه این مشکل را رفع کنند به سمت انجام عمل لابیاپلاستی روی می ‌آورند.

باعث متقارن شدن لبه‌ های لابیا در واژن می‌ گردد.

گاهی عدم تقارن به اندازه‌ ای است که باعث ایجاد ظاهری زشت در واژن می‌شود و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد. از این رو برای رفع عدم تقارنی عمل لابیاپلاستی را انجام می ‌دهند.

باعث افزایش اعتماد به نفس بانوان می‌شود.

زیبایی از فاکتورهای بسیار مهمی است که وجود آن اعتماد به نفس بانوان را به همراه دارد و با اعتماد به نفس بانوان رابطه مستقیم دارد.

تاثیر لابیاپلاستی بر افزایش میل جنسی بانوان

از جمله موارد مهمی که بانوان را به سمت انجام عمل لابیاپلاستی هدایت می کند می ‌توان موارد زیر عنوان نمود:

  1. برای بهتر شدن ظاهر واژن از این عمل جراحی استفاده می‌کنند.
  2. برای ایجاد تقارن در لابیا هایی که نا متقارن هستند از این عمل جراحی استفاده می‌شود.
  3. اصلاح کردن فرم لابیا ها در افرادی  که ظاهر لابیا در آنها باعث تاثیر در میزان میل جنسی آنها می گردد.
  4. برداشتن پوست ‌های اضافی که در ناحیه کلاهک کلیتوریس قرار دارد و میزان میل جنسی را کاهش داده است. با توجه به مواردی که عنوان کردیم لابیاپلاستی به صورت مستقیم و به صورت غیر مستقیم روی میز و میل جنسی بانوان تاثیر می‌ گذارد.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 6,026
  • بازدید کلی : 10,721