loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 23 چهارشنبه 02 خرداد 1403 نظرات (0)

آیا می دانید که 39 درصد از کل ترافیک تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو می آید؟ این نیاز به یک وب سایت تجارت الکترونیک موثر را می طلبد .

بهینه سازی موتورهای جستجو به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج صفحه موتورهای جستجو جایگاه برتر را کسب کند.

اگرچه سئو یک استراتژی سودآور برای پیاده سازی در وب سایت ها و موتورهای جستجو است، برخی از افراد اهمیت سئو را برای وب سایت های تجارت الکترونیک نمی دانند . مهم نیست کسب و کار شما، یک استراتژی سئو قوی به جذب افراد به وب سایت شما کمک می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو بهترین، محبوب ترین و مفیدترین وب سایت ها را بر اساس عبارات جستجوی مشتریان تعیین می کند. بر کسی پوشیده نیست که تمرکز بر سئو ضروری است زیرا اگر به دنبال یافتن وب سایت خود در موتورهای جستجو هستید، به رتبه بندی کمک می کند.

رتبه بندی یک سایت تجارت الکترونیک دشوار است زیرا شما باید کلمات کلیدی خود را بهینه کنید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاربرپسند است، تصاویر عقب افتاده را بررسی کنید و غیره.

حتی علاقه شما به یادگیری در مورد زیر و بم تجارت الکترونیک به بهینه سازی وب سایت شما برای سئوی موثر کمک می کند.

بیایید به برخی از تغییرات اخیر در SEO تجارت الکترونیک نگاه کنیم و بدانیم که چرا در دنیای جدید بازاریابی حیاتی تر است:

  • آشنایی با برند شما را در تجربه خرید مشتری بهبود می بخشد.
  • با افزایش ترافیک وب سایت شما، فروش را بهبود می بخشد
  • سئو سایر تلاش های بازاریابی را از نظر هزینه ها کنار می گذارد
  • با سئوی تجارت الکترونیک ، می توانید به کمال 360 درجه دست یابید
  • سئو طولانی مدت است و سایر تلاش های بازاریابی را ارتقا می دهد

در اینجا دلایل اجباری سئوی تجارت الکترونیک آورده شده است

1. دید ارگانیک بهترین راه برای مشاهده در تجربه خرید مشتری است

گوگل یا هر موتور جستجویی ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. بر اساس گزارش فوربس، نتایج صفحه اول گوگل 71 درصد از ترافیک جستجوی آنلاین را هدایت می کند. در سال های آینده 92 درصد خواهد بود. اگر وب سایت شما در گوگل قابل مشاهده نیست، برای مشتری نیز قابل مشاهده نیست.

طبق یک مطالعه اخیر، اولین نتیجه ارگانیک در جستجوی گوگل دارای میانگین نرخ کلیک 28.5٪ است، در حالی که دومین و سومین نتیجه دارای نرخ کلیک 15٪ و 11٪ است.

معرفی « قطعه‌های ویژه » و سایر ویژگی‌های Google مانند «مردم هم درخواست می‌کنند»، «نزدیک من» و «نزدیک» اهمیت سئو را بیشتر کرده است. قطعه های ویژه تلاش گوگل برای ارائه پاسخ های سریع و فوری به کاربران است.

بر اساس مطالعه ای که توسط Ahref انجام شده است، قطعه های برجسته در 12.29٪ از نتایج جستجو ظاهر می شوند. قطعه های ویژه گوگل به طور قابل توجهی موثرتر از رتبه بندی شماره 1 هستند. اگر یک قطعه برجسته در بالای نتایج # 1 ظاهر شود، سهم کلیک ها به 19.6٪ کاهش می یابد. این بدان معناست که کسب رتبه های برتر در SERP ها به این معنی است که برند شما در مرحله اول سفر خرید خود، ترافیک و دید زیادی را از دست خواهد داد.

2. فروش را با افزایش ترافیک وب سایت شما بهبود می بخشد: نتایج SERPs

81 درصد از مردم قبل از خرید یک جستجوی آنلاین انجام می دهند. قبل از تماس با یک فروشنده، 47 درصد از مشتریان به محتوای شرکت نگاه می کنند. بنابراین، اگر شرکت شما در فضای بسیار ارزشمندی مانند آن قابل مشاهده نیست، شانس تصمیم گیری برای خرید آنها را از دست می دهید.

  • به طوری که برند شما مانند زیر تحت تاثیر قرار می گیرد 
  • حواستان به چند نفر باشد.
  • خریدها کند خواهد شد.
  • خریدها کند خواهد شد.
  • رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت.
  • رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت.
  • حتی اگر کمپین های پولی انجام دهید، اعتماد مشتریان تضمین نمی شود.
  • سئو نقش مهمی در رشد فروش و دیده شدن دارد.

3. سئو سایر تلاش های بازاریابی را از نظر هزینه ها کنار می گذارد:

هزینه های ترافیک، کلیک ها، نمایش ها و تبدیل های مرتبط با استراتژی های سئو بر خلاف کمپین های جستجوی پولی صفر است. حفظ یک تیم سئو یا استخدام متخصصان سئو برای ایجاد و اجرای استراتژی ها هزینه دارد، اما لازم نیست مستقیماً برای آنها پول خرج کنید.

کمپین های پولی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ و PPC فقط تا زمانی که کمپین فعال است دوام می آورند. فقط در صورتی که به خرج کردن ادامه دهید، نتایج کمپین های پولی را خواهید دید. اگر بودجه بازاریابی محدودی دارید، کمپین های پولی بلافاصله حذف می شوند. یک کمپین موثر سئو می‌تواند کارخانه را بدون تحمیل هزینه‌های اضافی در چنین شرایطی کار کند.

به روز رسانی مداوم گوگل در الگوریتم خود، حفظ حضور قوی در سئو را چالش برانگیز می کند. هر بار که گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود نتایج جستجو و تجربه کاربر ارائه می‌کند، بازاریابان با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. به‌روزرسانی BERT Google، اصل EAT، قطعه‌های ویژه و غیره، برندهای تجارت الکترونیک را ملزم می‌کند تا با بهبود قدرت سئو، در صدر سئو خود باقی بمانند. به طور خلاصه، سئو یک فرآیند مداوم است.

ایجاد یا بهینه سازی فرآیندهای هدایت ترافیک ارگانیک یک روش مستمر و مقرون به صرفه است که نتایج خوبی را ارائه می دهد.

4. با سئوی تجارت الکترونیک، می توانید به کمال 360 درجه دست یابید:

طراحی وب سایت شما از همه زوایا رتبه بندی های ارگانیک را به دست می آورد زیرا الگوریتم های گوگل شامل معیارهای متعددی برای رتبه بندی یک وب سایت تجارت الکترونیک هستند.

هوشمندسازی تجربه موبایل، افزایش سرعت بارگذاری صفحه و اجرای امنیت از عوامل رتبه بندی در نظر گرفته می شوند.

برای محتوا، عواملی مانند اعتبار، محتوای متا، کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب، قطعات غنی و غیره، از تیم‌های بازاریابی و محتوا می‌خواهد که به خوبی تحقیق کنند تا محتوای مرتبط را برای کاربران ارائه دهند.

همه این عوامل تضمین می کند که مشتری و برند شما نتایج مثبتی را تجربه کنند.

5. سئو دوام طولانی دارد و سایر تلاش های بازاریابی را ارتقا می دهد:

در مقایسه با کمپین های پولی، نتایج جستجوی ارگانیک مزایای بلندمدت SEO را ایجاد می کند. هر چه مدت زمان بیشتری موقعیت خود را در بالا نگه دارید، CTC شما بیشتر می شود و بر این اساس نرخ تبدیل شما افزایش می یابد.

در مورد کمپین های پولی، مدت زیادی دوام نخواهد آورد و پس از برداشت پول به موقعیت قبلی بازگردانده می شوید.

اگرچه سئو یک فرآیند مداوم است، اما نیاز به نظارت و بهبود مستمر دارد. تلاش بر خلاف کمپین های پولی که هر بار باید از صفر شروع کنید، به موقعیت های موجود شما می افزاید.

سئو همچنین به تقویت سایر کمپین های بازاریابی کمک می کند. گاهی اوقات وقتی بازدیدکنندگان سایت شما را بدون خرید به دلایل زیادی ترک می کنند، کمپین های پولی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مجلات آنلاین و سایر وب سایت ها می توانند آن مشتریان را بازگردانند.

از آنجایی که مشتریان قبلاً از فروشگاه برند بازدید کرده‌اند، برندها می‌توانند تبلیغات و پیام‌های بازاریابی مجدد مؤثرتری ایجاد کنند. هنگامی که چنین اطلاعات دست اولی از طریق تلاش های سئو به دست می آید، کمپین های هدف گیری مجدد بسیار موفقی ابداع خواهند شد.

این بدان معناست که موتورهای جستجو بر فرآیند تصمیم‌گیری افراد تأثیر می‌گذارند. این ممکن است شامل جستجوی اطلاعات، یافتن یک مغازه در نزدیکی، دریافت مشاوره تخصصی، یا یافتن یک محصول یا خدمات باشد. همه چیز با موتورهای جستجو شروع می شود. هر اقدامی که کاربران سعی می کنند لینک های آنلاین را با موتورهای جستجو انجام دهند.

سوالات متداول سئو برای وب سایت تجارت الکترونیک

آیا می توانم سئو را به تنهایی انجام دهم؟

انجام سئو به تنهایی امکان پذیر است. با این حال، استفاده از استراتژی های مناسب می تواند منجر به افزایش ترافیک، جریمه شدن وب سایت و از دست دادن تجارت شود. انجام آن توسط خودتان می تواند بسیار زمان بر و چالش برانگیز باشد. برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود، داشتن درک خوب از الگوریتم های موتورهای جستجو ضروری است. بهتر است از یک متخصص با تجربه سئو کمک بگیرید. آنها می توانند به شما راهنمایی و مشاوره بدهند و استراتژی های بازاریابی شما را از طرف شما اجرا کنند. اگر تصمیم دارید که استخدام یک حرفه ای برای شما مناسب نیست، بسیاری از ابزارهای رایگان موجود به صورت آنلاین می توانند به شما در شروع کار با سئو کمک کنند. اینها شامل MozBar SEOMoz، Ahrefs' Site Explorer، Ubersuggest و نوار ابزار SEMrush است. مطمئن شوید که تکنیک های مختلف را آزمایش کنید و کلمات کلیدی مختلف را امتحان کنید تا زمانی که بهترین آنها را برای وب سایت خود پیدا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 5,931
  • بازدید کلی : 10,626