loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 4 دوشنبه 04 تیر 1403 نظرات (0)

سلامتی و تندرستی صمیمی یک حوزه مهم اما اغلب نادیده گرفته شده در سلامت زنان است. برای پیشگیری از هرگونه عفونت در ناحیه تناسلی و برای فعالیت جنسی سالم، سلامتی صمیمانه به ویژه هنگامی که زنان یائسه می شوند و در دوره پس از زایمان اهمیت دارد. این بدان معنا نیست که زنانی که در این گروه سنی نیستند هیچ مشکلی را تجربه نمی کنند. انجام می دهند. 

بدن هر زنی منحصر به فرد است و ناحیه ولوواژینال نیز منحصر به فرد است. این یک اکوسیستم به خودی خود دارای مکانیسم های دفاعی خاصی است که در کنار هم برای سالم نگه داشتن دستگاه تناسلی کار می کنند. این اکوسیستم از پوست، ترشحات (مانند ترشحات)، محتوای pH اسیدی و فلور واژن (بخوانید باکتری) تشکیل شده است که تا حد زیادی توسط سیستم غدد درون ریز و ایمنی فرد حفظ می شود. 

با این حال، عوامل استرس زا مانند بارداری، تغییرات در سطوح هورمونی در دوران یائسگی، شرایط سلامت مزمن، اقدامات بهداشتی و حتی رابطه جنسی می توانند بر سلامت واژن تأثیر بگذارند. سپس این می تواند به صورت فقدان لذت صمیمی، بی اختیاری ادرار، درد در ناحیه شرمگاهی، خشکی واژن و غیره ظاهر شود. گاهی اوقات به دلیل افزایش سن و اصطکاک ناشی از لباس، ناحیه واژن نیز در طی یک دوره زمانی تیره می شود. برای برخی از زنان، این از نظر زیبایی شناختی جذاب نیست. 

خبر خوب این است که بسیاری از درمان های پیشگام وجود دارد که با موفقیت مشکلات سلامتی صمیمی را درمان می کند . از روش‌های جراحی گرفته تا درمان‌های کم تهاجمی و کاملاً غیرتهاجمی، درمان‌های فوق برای جوان‌سازی ناحیه واژن کاملاً موفق بوده‌اند. از چنین درمان هایی نیز می توان برای تغییر زیبایی ناحیه واژن استفاده کرد، مانند سفت کردن واژن، روشن کردن واژن و بازسازی پرده بکارت و غیره. 

O-Shot: شکل کوتاه اورگاسم شات، O-Shot یک تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) است که از جریان خون بیمار گرفته می شود و سپس به بافت های اطراف مجرای ادرار و کلیتوریس تزریق می شود. 

نحوه کار: این O-Shot غنی از پلاسما یک روش کم تهاجمی است که تولید کلاژن جدید را در بدن تحریک می کند و به طور موثر به سفت شدن ناحیه واژن کمک می کند. پلاکت‌هایی که سرشار از فاکتورهای رشد هستند، عملکرد سلول‌ها را تقویت کرده و جریان خون را در این ناحیه افزایش می‌دهند. این به نوبه خود باعث افزایش رشد سلول های جدید و افزایش حساسیت آنها به تحریک می شود. 

هنگامی که ناحیه واژن با فاکتورهای رشد غرق می شود، نقش مهمی در افزایش میل جنسی، افزایش رطوبت در حفره واژن دارد و توانایی تجربه ارگاسم را تسهیل می کند. 

برای اطمینان از حداکثر راحتی، در طول عمل، ناحیه بی حس می شود. خون غنی از پلاکت به کلیتوریس و قسمت بالایی واژن تزریق می شود. اثرات O-Shot معمولاً باید یک سال یا بیشتر باقی بماند. برای افزایش طول عمر اثرات، می توان چندین O-Shot تجویز کرد.  

یکی از دلایل اصلی زنان برای گرفتن O Shot افزایش احتمال دستیابی به ارگاسم واژینال و افزایش شدت ارگاسم تحریک شده از طریق کلیتور است. 

جوانسازی واژن با لیزر: از آنجایی که دیواره های واژن از فیبرهای کلاژن تشکیل شده است، به مرور زمان، این رشته ها می توانند کشش و کشش حفره واژن را کاهش دهند. این می تواند به دلیل افزایش سن یا زایمان باشد که منجر به کاهش لذت از رابطه جنسی شود. 

نحوه کار: لیزر برای تحریک رشد کلاژن استفاده می شود که به نوبه خود دیواره واژن را سفت می کند و در عین حال حس جوانی را بازیابی می کند. لیزر از طریق یک اسکنر مخصوص بر روی دیواره واژن عمل می کند. رشد بافت و کلاژن تحریک می شود. نتایج مشهودی به شکلی است که پوست واژن حالت کشسانی بیشتری پیدا می کند. این لیزر درمانی علاوه بر لذت بردن از رابطه جنسی، به کاهش بی اختیاری ادرار، روان سازی حفره و کاهش عود عفونت های واژن نیز کمک می کند. 

این لیزر درمانی غیر تهاجمی و بدون درد است. پس از انجام این روش، نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد. هر جلسه حدود 30 دقیقه طول می کشد و اثرات این درمان بین 18 ماه تا 2 سال باقی می ماند. رابطه جنسی معمولاً بعد از 5 روز از زمان انجام عمل انجام می شود. 

روش‌های روشن/روشن‌کردن واژن: همچنین به عنوان سفیدکننده واژن نیز شناخته می‌شود، چنین روشی برای روشن کردن پوست تیره اطراف ناحیه تناسلی - که می‌تواند شامل ران‌ها، فرج و گاهی اوقات حتی ناحیه مقعد باشد، عمل می‌کند. رعد و برق پوست عمدتاً برای اهداف زیبایی شناسی انجام می شود. تیره شدن ناحیه تناسلی با افزایش سن غیرمعمول نیست و خانم هایی که رنگ پوست تیره تر دارند بیشتر مستعد این امر هستند. 

نحوه کار: بلیچینگ واژن را می توان از طریق چندین روش انجام داد. رایج ترین لیزر Q-switched است که روی درم کار می کند تا ملانوسیت ها یا رسوبات رنگدانه را پراکنده کند. گزینه‌های دیگر شامل استفاده از لایه‌برداری‌های تخصصی، تکنیک‌های میکرونیدلینگ مانند درمارولر و درماپن و پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) است که همگی می‌توانند بافت پوست را بهبود بخشند و رنگ پوست را روشن کنند. 

این روش های سفید کردن پوست فقط روشن شدن موقتی را فراهم می کند. برای نتایج طولانی مدت، این روش ها باید به طور مداوم انجام شوند. 

ترکیبی از درمان ها اغلب می تواند به نتایج پایدار منجر شود

همانطور که قبلا ذکر شد، مسائل بهداشتی صمیمی از زن به زن متفاوت است. برخی از زنان ممکن است مشکلات متعددی را تجربه کنند که آنها را از برخورداری از سلامت صمیمی خوب و درگیر شدن و لذت بردن از رابطه جنسی باز می دارد. اغلب اوقات، ترکیبی از درمان‌ها توصیه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که با همه مشکلات مبارزه می‌شود. 

در حالی که O-Shot به افزایش شانس دستیابی به ارگاسم کمک می کند، جوانسازی واژن با لیزر می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی و روان سازی حفره واژن کمک کند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 5,818
  • بازدید کلی : 10,513