loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 32 پنجشنبه 17 فروردین 1402 نظرات (0)

حتی آن دسته از ما که از نواحی ظریف خود مراقبت می کنیم، احتمالاً با افزایش سن، نوعی شل شدن عضلات واژن را تجربه خواهیم کرد. برای مشاوره در خصوص تنگ کردن واژن در تهران اینجا کلیک کنید

ممکن است دلایل مختلفی برای این اتفاق بیفتد، از جمله افزایش سن، یائسگی و زایمان. با این حال، این به دلیل رابطه جنسی منظم یا زیاد نیست، و همچنین به دلیل اندازه عضو شریک زندگی شما نیست. در حالی که شل شدن واژن طبیعی است، برخی از زنان از آن لذت نمی برند. به همین دلیل، ما لیستی از 8 درمان خانگی برای سفت کردن واژن ارائه کرده ایم.

علیرغم باورهای رایج، داشتن رابطه جنسی کمتر به سفت ماندن واژن شما کمک نمی کند زیرا اثرات شل شدن آن بخشی طبیعی از افزایش سن است. مانند تمام عضلات، عضلات دیواره واژن در هنگام استفاده منقبض و شل می شوند. با افزایش سن، ماهیچه ها مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند، به همین دلیل است که کمتر احساس سفتی می کنند و به همان شکلی که قبلاً انجام می دادند، بر نمی گردند

انگور فرنگی انگور فرنگی، به خصوص آملا (انگور فرنگی هندی) به سفت شدن ماهیچه های دیواره واژن شما کمک می کند. حدود 12 عدد انگور فرنگی را در مقداری آب بجوشانید تا عصاره طبیعی آنها آزاد شود. با آزاد شدن، عصاره ظاهری مات به آب می دهد. مایع را در یک لیوان یا ظروف بریزید و بگذارید خنک شود.

می توانید مایع خنک شده را در جای خشک نگهداری کنید و قبل از حمام، اندام تناسلی خود را در آن بشویید. این کار را یک بار در روز انجام دهید و با گذشت زمان باید بهبودی در سفت شدن عضلات خود را تجربه کنید.

# آلوئه ورا

تعدادی از درمان های خانگی برای سفت کردن واژن اغلب شامل استفاده از آلوئه ورا است. روزانه مقداری ژل آلوئه را به واژن خود بمالید و مطمئن شوید که به قسمت های خارجی و داخلی آن می رسد. خواص ترمیم کنندگی ژل می تواند به بازیابی بخشی از خاصیت ارتجاعی عضلات شما کمک کند و اندکی قدرت اضافی به آنها بدهد.

# Curcuma Comosa

این گیاه گلدار دارای خواص بسیار مشابه با زنجبیل است. ریشه های آن - بخشی که بیشتر شبیه زنجبیل است - اغلب می تواند برای بهبود تنگی واژن شما استفاده شود. تصور می شود که استفاده منظم از این ریشه می تواند به دستیابی سریع به یک نتیجه مثبت در سفت شدن واژن کمک کند. آب میوه ها را از ریشه گیاه استخراج کرده و به طور سخاوتمندانه روی اندام تناسلی خود بمالید.

# Pueraria Mirifica

که بیشتر به دلیل خواص بزرگ کردن سینه شناخته می شود، این گیاه خاص می تواند به سفت شدن ماهیچه های واژن شما نیز کمک کند. این تا حد زیادی به دلیل توانایی آن در تحریک بازسازی بافت است.

# گال بلوط/ سیب بلوط

گال بلوط که گاهی اوقات به عنوان سیب بلوط شناخته می شود یک گیاه تایلندی است که توسط بسیاری به دلیل توانایی سفت کردن واژن آن پیشنهاد می شود. حاوی سطوح بالایی از تانن ها، فیتواستروژن ها و دارای خواص قابض فوق العاده ای است. این خواص با هم کار می کنند تا به بازیابی خاصیت ارتجاعی عضلات دیواره واژن کمک کنند. عصاره های طبیعی موجود در گال بلوط را می توان مستقیماً روی اندام تناسلی شما اعمال کرد و عضلات شما آن را جذب خواهند کرد. آن را هر روز قبل از حمام بمالید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

# فندق جادوگر

پوست درخت فندق جادوگر یک درمان خانگی عالی برای سفت کردن واژن در نظر گرفته می شود. پوست خشک شده را به صورت پودر ریز خرد کرده و با مقداری آب مخلوط کنید. سپس می توانید حداقل هفته ای یک بار از این مخلوط برای شستشوی اندام تناسلی خود استفاده کنید. از آنجایی که فندق دارای خواص قابض است، می تواند به بازیابی سفتی عضلات دیواره واژن شما کمک کند.

# کوهوش سیاه

کوهوش سیاه یک گیاه گلدار است که می توان از آن برای تقویت عضلات واژن استفاده کرد. مانند بسیاری از داروهای خانگی در این لیست، حاوی فیتواستروژن است که کلید سفت کردن و سفت کردن عضلات واژن است. روزی یکبار عصاره کوهوش سیاه را به اندام تناسلی خود بمالید و متوجه سفت شدن عضلات خواهید شد.

# تمرینات کگل

یک روش آسان برای تحرک و سفت کردن واژن، تمرینات کگل است. این تمرینات عضلات داخلی لگن شما را منقبض می کند، طوری فکر کنید که انگار می خواهید جلوی ادرار کردن خود را بگیرید. ماهیچه هایی که برای انجام این کار درگیر می کنید، همان عضلاتی هستند که در تمرینات کگل برای کمک به سفت شدن واژن استفاده می شوند.

اگرچه این تمرینات ثابت شده است که کار می کنند، اما فوراً نتیجه ای را ارائه نمی دهند. ممکن است مجبور شوید این تمرینات را هفته ها یا حتی ماه ها قبل از اینکه متوجه تفاوت شوید انجام دهید.

سعی کنید این عضلات را در فواصل زمانی تصادفی، هشت بار در روز، هر روز درگیر کنید تا عضلات لگن و واژن خود را تقویت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 5,975
  • بازدید کلی : 10,670