loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 24 یکشنبه 08 مرداد 1402 نظرات (0)

 

هر کسی که در مورد یک یا چند ناحیه از لابیای خود شکایت دارد، از جمله ناراحتی، آسیب یا شکایات کلی زیبایی شناختی.

نارضایتی از لابیا می تواند به روش های مختلفی ظاهر شود. لب‌های واژن به طور طبیعی مجموعه‌ای از اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، اما سبک زندگی، افزایش سن، هورمون‌ها و زایمان می‌توانند بر ظاهر لابیا تأثیر بگذارند. پوست بیش از حد، آویزان شدن لب ها یا افتادگی می تواند از دلایل ناراحتی و اعتماد به نفس پایین باشد.برای ارتباط با بهترین دکتر جراحی زیبایی زنان در تهران اینجا کلیک کنید

جراحی لابیاپلاستی به طور معمول دو ناحیه از واژن را هدف قرار می دهد. لب های داخلی و خارجی که به نام لب های کوچک نیز شناخته می شوند - دو چین کوچک داخلی و لب های بزرگ - چین های بیرونی که از بالای کلیتوریس به سمت پرینه می روند.

مزایای لابیاپلاستی

دو شکایت عمده ای که بیماران را به انتخاب لابیاپلاستی سوق می دهد، زمانی است که لب های داخلی می توانند پایین تر از لب های بیرونی آویزان شوند، در عوض، برخی از زنان دارای لب های کوچک / بزرگ نامتقارن هستند که به موجب آن یک طرف پایین تر از دیگری آویزان است. هر دو را می توان با لابیاپلاستی اصلاح کرد.

خودآگاهی در مورد ظاهر لابیاها می تواند باعث شود زنان از عزت نفس پایین رنج ببرند، که به نوبه خود ممکن است سایر بخش های زندگی آنها را تحت تأثیر قرار دهد. انتخاب لابیاپلاستی می تواند به برخی از زنان کمک کند تا اعتماد به نفس جنسی خود را بازیابند یا اعتماد به نفس کلی بدن خود را بهبود بخشند.

از مزایای لابیاپلاستی می توان به کاهش لابیا مینور، کاهش لابیا ماژور یا ظاهر متقارن تر لابیا اشاره کرد.

جراحی

لابیاپلاستی با بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی و آرامبخش انجام می شود. به طور کلی جراحی لابیاپلاستی بین یک تا دو ساعت طول می کشد.

نتایج لابیاپلاستی شما

ما درک می کنیم که جراحی زیبایی در اطراف اندام تناسلی بسیار شخصی است. به همین دلیل است که ما عمل جراحی را دقیقاً حول و حوش آنچه می خواهید به دست آورید تنظیم می کنیم. نتایج جراحی بلافاصله مشخص خواهد شد، اگرچه تورم و کبودی وجود دارد که پس از چند هفته کاهش می یابد.

لابیاپلازی میزان رضایت بالایی دارد، به طوری که نسبت بسیار بالایی از بیماران به نتایجی که می‌خواستند می‌رسند و در نتیجه احساس افزایش عزت نفس را تجربه می‌کنند.

بعد از عمل

برنامه بهبودی شما بسته به سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود. در مشاوره شما، جراح شما به ایجاد یک برنامه بهبودی متناسب با شما کمک خواهد کرد.

بسته به نوع کاری که انجام می دهید، باید بین دو تا پنج روز مرخصی بگیرید. مهم است که تا دو هفته بعد از جراحی تا جایی که می توانید استراحت کنید. از ورزش و بلند کردن اجسام سنگین باید به مدت 10-14 روز اجتناب شود و عوارض جانبی باید پس از چهار هفته کاهش یابد. با بهبودی، گوش دادن به بدن و از سرگیری فعالیت‌ها تنها زمانی مهم است که شخصاً احساس می‌کنید که به آن نیاز دارید.

شما حدود دو هفته پس از جراحی برای بررسی روند بهبودی و پاسخگویی به سوالات دائمی که ممکن است در مورد بهبودی داشته باشید، در یک قرار ملاقات مراقبت های بعد از عمل شرکت کنید.

هزینه و مالی

هزینه لابیاپلازی بسته به نتیجه دلخواه متفاوت است. در انگلستان، انتظار می‌رود که لابیاپلاستی بین 2000 تا 4000 پوند هزینه داشته باشد.

عوارض و عوارض

مانند هر جراحی، لابیاپلاستی با مجموعه ای از عوارض احتمالی همراه است. قبل از اینکه هر روشی را انتخاب کنید، یک متخصص پزشکی در مورد خطرات آن صحبت می کند.

عوارض جانبی رایج عبارتند از:

– تورم
– کبودی
– ناراحتی یا درد.

عوارض نادر عبارتند از:

– خونریزی
– عفونت
– جای زخم شدید
– آلت تناسلی حساسیت زدایی
– لخته شدن خون.

لابیاپلاستی در MPH

مشاوره در بیمارستان خصوصی منچستر کامل و حرفه ای است. ما یک ارزیابی کامل پزشکی بر اساس سن، نوع بدن و سابقه پزشکی شما انجام خواهیم داد. ما اهداف مورد نظر شما را در نظر می گیریم و در مورد اینکه آیا این روش برای شما بهترین است یا یک جراحی جایگزین ممکن است نتایج مورد نظر را ارائه دهد، یک نظر صادقانه و اولیه ارائه می دهیم. مهمتر از همه، بیمارستان خصوصی منچستر یک محیط بدون فشار است، به این معنی که شما در هر مرحله مطلع و تحت کنترل خواهید بود.

رویکرد بیمار محور ما به این معنی است که روش ها حول شما و اهداف شما طراحی می شوند. تسهیلات ما برای بهبودی راحت طراحی شده است و تیم ما بر این تمرکز دارد که به شما اجازه دهد تا در آسایش خانه خود به طور کامل بهبودی خود را بازیابی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 5,874
  • بازدید کلی : 10,569