loading...
زنان و زایمان و جراحی زیبایی نان
محدثه بازدید : 18 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)

ما در جراحی پلاستیک سیدنی از یک تکنیک پیشرفته و پیچیده استفاده می کنیم، "پیوند چربی ساختاری" (تزریق چربی) که یک تکنیک انقلابی است که از چربی بدن شما به عنوان یک پرکننده طبیعی و زنده برای دستیابی به تغییرات ساختاری دقیق در هر کجا که قرار می گیرد استفاده می کند. ایمن، سازگار و غیرقابل شناسایی است.

بافت چربی ساختاری لیپوفیل می کند و پری از دست رفته به دلیل افزایش سن را بازیابی می کند و برای جوان سازی و تقویت تمام نواحی صورت از جمله چانه، بینی، گردن، خط فک، چین های بینی، خطوط ماریونت، ابرو، پلک های فوقانی، شقیقه ها، لب ها، سینه ها، باسن و نواحی پایین تنه.

تزریق چربی چین و چروک ها و چین و چروک ها را کاهش می دهد و مناطقی را که در نتیجه جراحی، آسیب، پیری یا دلایل دیگر حجم خود را از دست داده اند، حجیم می کند. چربی پیوندی که از خود بیمار منشاء می گیرد، خطر واکنش آلرژیک یا پس زدن را ندارد. مزایای دیگر عبارتند از: زمان بهبودی کوتاه، بدون اسکار و معمولاً نتایج طولانی مدت در صورتی که روش تزریق چربی به درستی انجام شود.

پیوند میکرو چربی ساختاری همچنین می تواند برای اصلاح بسیاری از ناهنجاری های دیگر مانند آتروفی همی صورت، مشکلات ناشی از لیپوساکشن قبلی و شکاف کام مورد استفاده قرار گیرد. پیوند چربی در حال حاضر به عنوان یک روش کمکی برای لیفت صورت، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی، جراحی بینی، جراحی پلک، لیفت پیشانی و بزرگ کردن سینه مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی پلاستیک سیدنی لیپوفیلینگ (تزریق چربی) را با استفاده از "تکنیک پیوند میکرو چربی ساختاری" به نواحی زیر انجام می دهد: صورت، ابرو، پلک ها و شقیقه های فوقانی، خط چانه و فک، چین های نازولبیال / شیارهای ماریونت، استخوان گونه و پلک ها، بزرگ کردن لب، گردن، اصلاح اسکار آکنه، بدشکلی بدن، دست و لیپوساکشن.

صورت

تزریق چربی به صورت

دلایل اصلی برای تقویت ساختار صورت، دوباره پر کردن بافت های آتروفی شده و تقویت عناصر یا تناسب صورت است. هدف مشترک هر دوی این نشانه‌ها ایجاد نسبت هماهنگ‌تر و جذاب‌تر از چهره است.
با افزایش سن و از دست دادن چاقی جوانی، صورت ما به معنای واقعی کلمه کوچکتر می شود. پوست به همان اندازه باقی می ماند، اما بدون ساختار زیرین، پوست شما به صورت چین و چروک در می آید. همانطور که ساختار از دست رفته زیر پوست با تزریق چربی ترمیم می شود، چین و چروک ها کاهش می یابد.

تقویت تناسب صورت

با افزایش سن، چانه، فک، پیشانی و غیره گونه ها کاهش می یابد. چربی، ماهیچه و بافت همبند آتروفی یا ذوب می شوند و پوست بدون پشتیبان را پشت سر می گذارند. با از بین رفتن تکیه گاه زیر پوست، پوست به صورت چین و چروک و چین خوردگی می افتد. با کوچکتر شدن گونه، کیسه های زیر چشم برجسته تر می شوند. همانطور که خط فک و چانه برجستگی خود را از دست می دهند، جول ها ظاهر می شوند. همانطور که پری جوانی ابرو و پلک بالایی از بین می رود، یک کیسه خالی از پوست باقی می ماند.

از آنجایی که انقباض بافت‌های زیر جلدی اصلی‌ترین تظاهرات پیری است، جایگزینی بافت آتروفی شده با «تکنیک پیوند میکروفت ساختاری» بهترین روش جوان‌سازی است. تقویت گسترده ساختار پیشانی، گونه ها، دهان، چانه و خط فک، جوانی را باز می گرداند.

جراحی پلاستیک سنتی علائم پیری را تشخیص داده است - چین و چروک، کیسه، چنگک و چین. اکثر جراحی های زیبایی سعی کرده اند این علائم پیری را از بین ببرند. متأسفانه، آنها در نظر نمی گیرند که افراد در جوانی چگونه به نظر می رسیدند. در نتیجه، نتیجه نهایی لیفت صورت یا تاک چشم این است که اگرچه فرد ممکن است سفت‌تر باشد، اما مانند دوران جوانی به نظر نمی‌رسد. با استثنائات اندک، جراحی پلاستیک سنتی حول یک راه حل واحد برای چالش های افزایش و جوان سازی می چرخد ​​- بریدن چربی، پوست یا عضله، به جای سفت شدن و کوتاه شدن با برداشتن پوست بدون پشتیبانی.

دکتر بارنوتی به ترمیم حجمی صورت و بدن با فیلر زنده (چربی خودتان)، اصلاح عدم تقارن و بازگرداندن پری جوانی به طور طبیعی و ظریف توجه ویژه ای دارد. از بین بردن چین و چروک به تنهایی لزوماً باعث ایجاد جوانی نمی شود. جایگزینی پری به صورت، جوانی را باز می گرداند.

ابرو، پلک های فوقانی و شقیقه ها

تزریق چربی

پر بودن خاص ابرو، پلک فوقانی و ناحیه شقیقه برای داشتن ظاهری سالم و حسی اساسی است. پر بودن مشخصه جوانی ابرو، گونه و شقیقه است. با ناپدید شدن پری جوانی، ساختارهای زیرین ظاهر می شوند. در قسمت فوقانی صورت، شکل جمجمه و لبه های دور چشم است. رگ های خونی دیگر با پر شدن پنهان نمی شوند و بیشتر نمایان می شوند. ماهیچه های حالات صورت بیشتر به چشم می آیند زیرا پری جوانی دیگر مانع تون درونی آنها نمی شود. این امر در بسیاری از افراد مسن ظاهری اخم یا اخم ایجاد می کند. ابرو با از دست دادن پری از پیشانی، شقیقه و ابرو پایین می آید.

با از بین رفتن پری پلک فوقانی و ابرو، چشمان آنها ممکن است عمیق تر و اسکلتی شوند. در برخی دیگر، فقدان پری منجر به افتادگی کیسه خالی از پوست در جایی که پری قبلا وجود داشت، می شود.

جراحی پلاستیک سیدنی از طریق "تکنیک پیوند میکرو چربی ساختاری" می‌تواند ابرو، پلک‌های فوقانی و شقیقه‌ها را به نسبت‌های جوان‌تر و سالم‌تر بازگرداند.

خط چانه و فک (تزریق چربی صورت)

تزریق چربی

یک خط فک حجاری شده و منحنی خوب تضمین کننده ظاهری جوان است. هنرپیشه‌ها، مدل‌ها و ورزشکاران به‌خاطر خطوط فک مشخص‌شان تحسین می‌شوند. این از دست دادن پری در خط فک و چانه است که اولین نشانه های پیری را نشان می دهد. همانطور که پری زیرین کاهش می یابد، صورت از بین می رود. پوست به همان اندازه باقی می ماند، اما بدون پری و تکیه گاه زیرین، پوست خالی در اطراف ساختارهای زیرین صورت می پوشد.

تکنیک پیوند میکرو چربی ساختاری می تواند نقش مهمی در معکوس کردن این تغییرات پیری داشته باشد.

دکتر بارنوتی، جراح پلاستیک سیدنی، از طریق "تکنیک پیوند میکرو چربی ساختاری" می تواند خط فک و چانه را بازسازی کند تا ظاهر آن را تقویت کند. ما همچنین پری بین چانه و چربی گردن را بازیابی می‌کنیم، در نتیجه نسبت صورت را تغییر می‌دهیم تا نمایه‌ای تمیزتر را نشان دهیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 5,940
  • بازدید کلی : 10,635