ما در  جراحی پلاستیک استرالیا  از تکنیک پیشرفته‌ای به نام  پیوند میکرو چربی ساختاری استفاده می‌کنیم، تکنیکی انقلابی که از چربی بدن خود بیمار به عنوان یک فیلر طبیعی و زنده برای دستیابی به تغییرات ساختاری دقیق استفاده می‌کند.برای کسب اطلاعات در مورد هزینه تزریق چربی به واژن کلیک کنید

پیوند میکرو چربی ساختاری،  پری از دست رفته به دلیل افزایش سن را پر کرده و بازیابی می کند. در تمام نواحی صورت از جمله چانه، بینی، گردن، خط فک، چین های بینی، خطوط ماریونت، ابرو، پلک های فوقانی، شقیقه ها و لب ها قابل استفاده است.

همچنین می توان از آن در نواحی زیر بدن استفاده کرد: سینه، باسن و نواحی پایین تنه.

تزریق چربی یا لیپوفیلینگ، چین و چروک ها را کاهش می دهد و نواحی را که در نتیجه جراحی، آسیب، افزایش سن یا دلایل دیگر حجم خود را از دست داده اند، حجیم می کند. چربی پیوندی که از بیمار می آید خطر واکنش آلرژیک یا پس زدن را ندارد. مزایای دیگر شامل زمان بهبودی کوتاه و نتایج طولانی مدت است.

ناهنجاری های لیپوساکشن

لیپوساکشن بیش از هر عمل جراحی پلاستیک دیگری در دنیا انجام می شود. با این حال، این روش می تواند ناهنجاری های لیپوساکشن ایتروژنیک ایجاد کند. اساساً، این ناهنجاری‌هایی هستند که شامل اغراق‌آمیز بی‌نظمی‌های از قبل موجود، سلولیت و نواقص تازه ایجاد شده می‌شوند.
ران و شکم به ویژه مستعد این هستند، و تعداد شگفت انگیزی از پزشکان برای مقابله با این عوارض جانبی معمولی مجهز نیستند.
خبر خوب این است که این بی نظمی های سطح بدن را می توان به راحتی با  پیوند میکرو چربی ساختاری درمان کرد . حتی اگر مقابله با آنها چالش برانگیز است، تجسم سه بعدی ما از مشکل اغلب راه درستی برای ایجاد یک نتیجه عالی است.

دست ها

دست های ما یکی از مهم ترین ویژگی های یک فرد است. یکی از اولین تماس هایی که ما با افراد جدید داریم از طریق دستان ما است و آنها همیشه در معرض دید هستند.
دست‌هایی که نشانه‌های قابل مشاهده پیری را نشان می‌دهند، اغلب نشان دهنده سن ما هستند، یا بدتر از آن، ممکن است ما را بزرگ‌تر از آنچه که هستیم نشان دهند.
تزریق چربی راه حل خوبی است. کلید بازآفرینی دست‌های جوان، ایجاد لایه‌ای یکپارچه از پیوندهای چربی در پشت دست‌ها است. این باعث می شود پوست پرتر به نظر برسد و در عین حال رگ ها و تاندون ها را پنهان کند.